  • 1. Data: 2009-05-31 13:07:26
    Temat: Przeniesienie numeru prepaid z tak taka do simplusa
    Od: r...@m...com

    Z uwagi na tanszy internet w simplusie (pakiety) chcialbym przeniesc sie z ery
    tak tak z zachowaniem numeru. karta tak taka nie byla rejestrowana. czy jest
    taka mozliwos.c czy w salonie nie beda robili problemu, gdzie sie zglosic do
    plusa czy do ery

  • 2. Data: 2009-05-31 13:33:00
    Od: Jingiel <X...@X...XX>

    r...@m...com pisze:
> [...]
    > taka mozliwos.c czy w salonie nie beda robili problemu, gdzie sie zglosic do

    Najpierw do Ery celem rejestracji karty.

    Jingiel

  • 3. Data: 2009-05-31 20:55:37
    Od: X <m...@g...pl>

    Użytkownik r...@m...com napisał:
> [...]
    > taka mozliwos.c czy w salonie nie beda robili problemu, gdzie sie zglosic do

    Gratuluje wyboru Simplusa. Obecnie najlepszy multimedialny prepaid w
    Polsce z dobrymi stawkami za rozmowy i super za internet w całej Polsce
    a nie tylko w miastach!
    Proponuję Ci wybór taryfy Twój Profil, aktywację profilu Taniej Do
    Wszystkich (29gr/min.) oprócz Playa, zakup pakietu internetowego
    25,100,250,500 MB za 5,10, 20, 35zł i opcjonalnie 1 darmowy numer
    wPlusie za 10zł miesięcznie lub pakiet 60 minut na stacjonarne za 6zł na
    miesiąc. Do tego darmowy wap.plus.pl, darmowe konto pocztowe
    simplusnet.pl z powiadamieniem smsem o nowych maialch i wiele innych
    ciekawych usług. Witaj w gronie Plusowców!!!

  • 4. Data: 2009-05-31 21:06:16
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2009-05-31 22:55, X napisał:

> [...]
    > simplusnet.pl z powiadamieniem smsem o nowych maialch i wiele innych
    > ciekawych usług. Witaj w gronie Plusowców!!!

    Nie mam nic przeciw Simplusowi ale zapytam - w dziale marketingu "Plusa"
    pracujesz? ;-)

    PS. To właśnie w tym stylu Simplus powinien się reklamować a nie ciągle
    te debilne, odstraszające reklamy w TV.

    --
    Cz.

  • 5. Data: 2009-05-31 21:42:29
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 31 May 2009 23:06:16 +0200, Czarek wrote:

> [...]
    >pracujesz? ;-)
    >
    >PS. To właśnie w tym stylu Simplus powinien się reklamować a nie ciągle

    No nie narzekaj - akurat Plus zatrudnil kabaret Mumio, i te reklamy sa
    niezle, a niektore nawet swietne :-)

    J.

  • 6. Data: 2009-05-31 21:52:00
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2009-05-31 23:42, J.F. napisał:

    > No nie narzekaj - akurat Plus zatrudnil kabaret Mumio, i te reklamy sa
    > niezle, a niektore nawet swietne :-)

    Ale ja nie pisałem o reklamach Plusa tylko Simpluisa - a to jest
    wieeeelka różnica w ich jakości "przekazu".
    Reklamy Plusa oglądam jako jedyne w TV ;-)
    Sam zobacz: http://www.youtube.com/watch?v=fKDxFGKN5H8
    Podoba się??

    --
    Cz.

  • 7. Data: 2009-06-01 06:24:49
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Czarek" news:gvurg7$akd$3@news.dialog.net.pl

    > PS. To właśnie w tym stylu Simplus powinien się reklamować a nie ciągle
    > te debilne, odstraszające reklamy w TV.

    I w tym jest jakaś myśl. Inne podejście sprawiło by, że wielu popatrzyło by
    przychylnym okiem na ofertę..., większości marną, dodajmy.

  • 8. Data: 2009-06-01 16:11:58
    Od: r...@w...pl

    > aktywację profilu Taniej Do
    > Wszystkich (29gr/min.) oprócz Playa

    Nie ma tu jakiegoś haczyka? tak za 1,5 zł i bez żadnych konsekwencji można o
    połowe obniżyć koszty połączeń?

  • 9. Data: 2009-06-01 16:34:17
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    X zapodal(a):

> [...]
    > a nie tylko w miastach!
    > Proponuję Ci wybór taryfy Twój Profil, aktywację profilu Taniej Do

    internet w plusie tak - tyle że nie w taryfie Twój Profil :)

    --
    pozdrawiam, Zbylut

  • 10. Data: 2009-06-01 17:13:01
    Od: "XXX" <k...@o...pl>

    Użytkownik "Zbylut" <Z...@N...zzz> napisał w wiadomości
    >X zapodal(a):

    > internet w plusie tak - tyle że nie w taryfie Twój Profil :)

    A może w abonamencie na 2 lata co? Dziękuję, nie wiążę się z Plusem na wiele
    lat, wolę super internet w Twoim Profilu, przy zasileniu konta za 134zł
    dostaję na konto 180zł, przez co realnie 500MB to koszt 26zł, 1GB-52zł:)