  • 11. Data: 2011-02-20 15:37:25
    Temat: Re: Przenośny, osobisty WiFi hotspot?
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-02-20 15:49, Alexy pisze:
    > Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)"<m...@t...waw.pl> napisał
    > w wiadomości news:ijqqer$vi8$1@news.onet.pl...

    > Edimax 3G-6200n
    > Swoją drogą w Orange jest ZTE MF612 , który jest routerem LAN i WLAN z
    > wbudowanym modemem GSM 3G.
    > Szkoda tylko, ze nie obsługuje dodatkowo CDMA, a tylko WCDMA. Wtedy byłby
    > wypas.

    Modem to trzeba podłączyć.

    - Udostępnia połączenie 3G lub kablowe/xDSL wszystkim użytkownikom sieci
    - Pozwala na korzystanie z połączenia kablowego lub xDSL jeśli sieć 3G
    nie jest dostępna
    - Wbudowany port USB 2.0 do podłączenia modemu UMTS/HSDPA/CDMA
    operatorów komórkowych

    --
    animka

  • 12. Data: 2011-02-20 17:18:22
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    animka wrote:
> [...]
    > 3G nie jest dostępna
    > - Wbudowany port USB 2.0 do podłączenia modemu UMTS/HSDPA/CDMA

    No to jeszcze nieśmiertelny Huawei D100. Podłącza się modem i ma na
    wyjściu WiFi oraz jeden ethernet.

    Jakub

  • 13. Data: 2011-02-20 17:19:16
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    ToMasz wrote:
    > Są takie programy pod wm, który "zamieniają" internet gsm na internet
    > wifi. conajmniej jeden działa (nazwa: wi fi router), ale jest płatny,
    > wiec ograniczyłem sie do testów.

    Są też bezpłatne. Ale żaden z nich nie robi access pointa, tylko działa
    w trybie AdHoc, czyli w pełni zwykłego routera wifi nie zastąpi.

    rgrds,
    Jakub

  • 14. Data: 2011-02-20 17:23:44
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

> [...]
    > wbudowanym modemem GSM 3G.
    > Szkoda tylko, ze nie obsługuje dodatkowo CDMA, a tylko WCDMA. Wtedy

    Ale, o ile dobrze pamiętam, obsługuje tylko 2100 MHz.

    A do CDMA trzeba sobie acesstela kupić, koniecznie tego z odkręcanymi
    antenami :-)

  • 15. Data: 2011-02-20 17:40:29
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-02-20 18:18, Jakub Danecki pisze:

    > No to jeszcze nieśmiertelny Huawei D100. Podłącza się modem i ma na
    > wyjściu WiFi oraz jeden ethernet.

    Tylko jakie one tam przenośne. Do komputera w domu podłaczone to
    orzenośne nie moga być.
    Ja mam od tygodnia taki:
    http://www.pentagram.pl/produkty/sieci_i_komunikacja
    /routery/pentagram_cerberus_dsl_wi_fi_802_11n_p_6361

    --
    animka

  • 16. Data: 2011-02-20 18:26:58
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Sun, 20 Feb 2011 18:40:29 +0100, animka napisał(a):

> [...]
    > Ja mam od tygodnia taki:
    > http://www.pentagram.pl/produkty/sieci_i_komunikacja
    /routery/pentagram_cerberus_dsl_wi_fi_802_11n_p_6361

    Wprost idealny do dzielenia połączenia GSM :)

    Nie pomyl aby kiedyś prezerwatywy z podpaską.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    A world is supported by four things ... the learning of the wise,

  • 17. Data: 2011-02-23 19:12:17
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Jakub Danecki" <j...@d...net> wrote in message

    > Popieram przedmówcę. E5 z Ery (bo bez simlocka) lub analogiczny z Play
    > (tylko, że nie ma wyświetlacza, a tylko diodki - poza tym to to samo).
    > Dodatkowo można objerzeć znacznie droższego MiFi 2325 - jest w Plusie.

    Patrzę na opisy tych dwu urządzeń i co mi się rzuca w oczy, to
    Huawei E5 ma czas pracy ok 8-10 godzin na jednym ładowaniu
    a MiFi 2325 tylko 4 godziny a jest znacznie droższy... Czy to ma sens?
    W przenośnym urządzeniu czas pracy z jednego ładowania baterii
    jest chyba najważniejszym parametrem, nie sądzicie?

  • 18. Data: 2011-02-23 19:14:56
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "JoteR" <j...@p...pl> wrote in message news:ijos2p$it5$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    wifi-hotspot-3g4g

    > Samsung Wave 723.
    > "Wbudowany Router Wi-Fi (do 3 urządzeń)"

    Nie chcę płacić dużej kasy za telefon - mam już iPhone 4.

    Chcę mieć tanią, czarną skrzynkę do której włożę SIM kartę
    na wyjazdach za granicę, czy to do Kanady czy Europy i mieć
    dalej "żywego" iPhone 4 plus laptopa, plus co tam wpadnie
    mi w ręce innego (jakiś iPad czy iPod...).

    Ten Huawei E5 to jest to, czego szukałem.
    Kto jeszcze robi inne takie gadżety?

  • 19. Data: 2011-02-23 19:30:31
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 23 Feb 2011 13:14:56 -0600, Pszemol napisał(a):

    > Ten Huawei E5 to jest to, czego szukałem.
    > Kto jeszcze robi inne takie gadżety?

    sierra wireless i paru innych, szukaj pod MiFi

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Buhahha nie rozsmieszaj mnie JA ZA TA GRUPA GLOSOWALEM jak powstawala"-

  • 20. Data: 2011-02-23 20:42:18
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Waldek Godel" <n...@o...info> wrote in message

    > sierra wireless i paru innych, szukaj pod MiFi

    Wolałbym nie zgadywać - możesz polecić konkretne
    modele które nie będą miały problemów z pracą w PL?