  • 1. Data: 2019-09-25 13:23:24
    Temat: Przenoszenie nr do Lycamobile
    Od: Jestem Nowy <n...@p...pl>

    Witam!
    przenoszę nr komórki do Lycamobile
    przyszła karta sim, zarejestrowałem ją w żabce,
    wypełniam formularz a tam komunikat
    że rzekomo "karta SIM nie istnieje"
    na infolinię 322 nie idzie dodzwonić się

    pytanie: jak poradzić sobie z tym problemem?!

  • 2. Data: 2019-09-25 19:08:40
    Temat: Re: Przenoszenie nr do Lycamobile
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-09-25 o 13:23, Jestem Nowy pisze:
> [...]
    > że rzekomo "karta SIM nie istnieje"
    > na infolinię 322 nie idzie dodzwonić się
    >
    > pytanie: jak poradzić sobie z tym problemem?!

    Teraz czekaj sobie ze 3 dni na uaktywnienie, albo kup starter i
    doladowanie i z tamtej karty zrezygnuj.

    --
    animka