  • 1. Data: 2019-09-18 21:39:35
    Temat: Android - MMS do wielu odbiorcow?
    Od: Marcin <n...@n...com>

    Witam

    Wraz z wymiana telefonu na duzo nowszego Androida w aplikacji Wiadomosci
    nie moge wyslac MMS do wielu odbiorcow. Z szuakania w Googlu wychodzi,
    ze usunieto taka mozliwosc na "zyczenie" operaorow. Przy probie wyslania
    MMS grupowego przez Wiadomosci pokazuje info zeby zmienic w ustawieniach
    opcje dla MMS Grupowy. Problem w tym, ze nie ma takiej opcji ;)

    Uzywam zamiennik w postaci Go SMS Pro ale jakosc zdjec jest duzo gorsza
    niz w przypadku wyslania przez Wiadomosci. Za to moge wyslac bez
    przeszkod od razu do wielu uzytkownikow. Ma tez problemy z ponownym
    pobraniem wiadomosci jezeli mu sie nie uda tego dokonac po otrzymaniu
    informacji o nadchodzacym MMS (np. roaming czy kiepsko dzialajacy Internet)
    Textra podobnie jak Go SMS Pro.

    Ktos tu uzywa MMSow jeszcze, mial podobny problem i znalazl rozwiazanie?

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 2. Data: 2019-09-19 09:05:53
    Temat: Re: Android - MMS do wielu odbiorcow?
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    On 2019-09-18 21:39, Marcin wrote:
    > Ktos tu uzywa MMSow jeszcze, mial podobny problem i znalazl rozwiazanie?

    Ano, Whatsup :) - jakość zdjęć wysyłanych przez MMS z zasady jest zła z
    racji powszechnego limitu 300 kB.

    Pozdarwiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 3. Data: 2019-09-19 22:36:45
    Od: Marcin <n...@n...com>

    W dniu 2019-09-19 o 09:05, Mirek Ptak pisze:

    > Ano, Whatsup :)

    Niestety muszę zostać przy MMS. Nie wszyscy odbiorcy mają smartfony. I
    nie ma możliwości by jeden komunikator obsłużył wszystkich, więc bym
    musiał instalować paczkę komunikatorów...

    > - jakość zdjęć wysyłanych przez MMS z zasady jest zła z
    > racji powszechnego limitu 300 kB.

    Tak. Ale w tych 300 KB aplikacja Wiadomości potrafi zrobić tak by jakość
    u odbiorców była akceptowalna a Go SMS Pro kompresuje jpga w dużo
    gorszej jakości...
    Zeby Wiadomosci umialy wyslac do kilku odbiorcow jednoczesnie - z czym
    do pewnego momentu nie bylo probelmu. Moze aktualizacja do Android 10
    rozwiaze problem - nadzieja umiera ostatnia ;)

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 4. Data: 2019-09-20 11:54:39
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 19 Sep 2019 22:36:45 +0200, w <5d83e6e3$0$540$65785112@news.neostrada.pl>,
    Marcin <n...@n...com> napisał(-a):

> [...]
    > do pewnego momentu nie bylo probelmu. Moze aktualizacja do Android 10
    > rozwiaze problem - nadzieja umiera ostatnia ;)

    Wszystkie aplikacje z serii Go, które miałem, to były zasobożerne kichy.
    Sprawdź inne apki, np. Mood.

  • 5. Data: 2019-09-21 09:07:03
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 18 Sep 2019 21:39:35 +0200, Marcin <n...@n...com> wrote:
> [...]
    > otrzymaniu
    > informacji o nadchodzacym MMS (np. roaming czy kiepsko dzialajacy

    Wysyłając zdjęcie mmsem nie można dopuścić do tego by aplikacja do
    MMS sama je zmniejszyla pod kątem rozmiaru pliku (max 300kB) bo w
    większości przypadków aplikacje robia to w taki sposób że jakość
    drastycznie spada.
    Masz dwie możliwości, pierwsza to przed wysłaniem zdjęcia zmniejszyć
    jego rozmiary i/lub kompresję w jakieś aplikacji do edycji zdjęć tak
    aby plik nie przekraczał 300kB w sposób kontrolowany lub do wysylania
    użyć handcent SMS, ta aplikacja w miarę dobrze zachowuje jakość
    dostosowując zdjęcia oraz ich nie modyfikuje jeśli nie przekraczają
    300kB.

    --
    Marek