  • 1. Data: 2019-09-21 10:03:46
    Temat: XIAOMI MI NOTE 3 - jaki obecnie android ?
    Od: "A." <r...@g...pl>

    Cześć,

    Do posiadaczy tego telefonu mam pytanie, jakiego androida dostaje
    obecnie ten telefon? Wyczytałem że ma być 9 pie ale czy tak jest? Wersja
    Global.

    Pozdrawiam,
    A.

  • 2. Data: 2019-09-21 19:03:43
    Od: h...@g...com

    https://images92.fotosik.pl/254/2b2345a5f8c517f8med.
    jpg

  • 3. Data: 2019-09-21 19:06:23
    Od: h...@g...com

    Errata, jest Pie do pobrania.

  • 4. Data: 2019-09-21 19:32:44
    Temat: Re: XIAOMI MI NOTE 3 - jaki obecnie android ?
    Od: mrvtktjv <m...@m...ct8.pl>

    On 21.09.2019 10:03, A. wrote:
> [...]
    >
    > Do posiadaczy tego telefonu mam pytanie, jakiego androida dostaje
    > obecnie ten telefon? Wyczytałem że ma być 9 pie ale czy tak jest? Wersja

    No i z racji popularności i oparcia smartfona o SoC Qualcomma
    niewykluczone, że custom ROM-y będą dostępne jeszcze do kilku następnych
    wersji Androida. Aktualnie jest dostępny w ten sposób Android w wersji
    10, ale wygląda na to, że jeszcze nie wszystko działa w nim stabilnie,
    ale to kwestia czasu.

  • 5. Data: 2019-09-21 19:48:02
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 21.09.2019 o 19:06, h...@g...com pisze:

    > Errata, jest Pie do pobrania.

    Jeśli chcemy mieć możliwość nagrywania rozmów telefonicznych,
    to lepiej Pie nie pobierać. Ma on z urzędu zablokowaną na
    amen tę możliwość. I tak już pozostanie w kolejnych wersjach.