  • 1. Data: 2013-09-02 15:02:41
    Temat: Przerabiają kolejne stacje NESTE - będzie jakaś alternatywa ?
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

    Nie wiem jak gdzie indziej, ale w DC już co najmniej 3
    stacje NESTE są już przerobione na Shell'a.
    (może więcej, ale koło tych 3 przejeżdzam regularnie).

    Gdzie indziej można szybko (bez płatności przy kasie)
    zatankować i otrzymywać zbiorcze faktury za paliwo raz
    w miesiącu ?

    Pozdrawiam,
    Aleksander.

  • 2. Data: 2013-09-02 15:43:49
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Aleksander nabazgrał(a):

> [...]
    > Gdzie indziej można szybko (bez płatności przy kasie)
    > zatankować i otrzymywać zbiorcze faktury za paliwo raz

    Chyba nigdzie, najwięsza wada zmiany z Neste na Shella.

  • 3. Data: 2013-09-02 16:12:10
    Od: "HANA" <s...@p...pl>

    Użytkownik "Aleksander" <f...@f...fake> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Gdzie indziej można szybko (bez płatności przy kasie)
    > zatankować i otrzymywać zbiorcze faktury za paliwo raz

    fakt nigdzie...
    ewentualnie karta flotowa np. orlenu (mozna nawet na jedno auto)
    platnosc i faktura raz w miesiacu.

    Andrzej
    www.hana.com.pl
    www.osiedle.olsztyn.pl
    www.bartolty.com.pl

  • 4. Data: 2013-09-02 17:43:18
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Aleksander" <f...@f...fake> napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > Nie wiem jak gdzie indziej, ale w DC już co najmniej 3
    > stacje NESTE są już przerobione na Shell'a.

    Zwykłego czy nadal samoobsługa?

  • 5. Data: 2013-09-02 17:53:07
    Od: <3...@7...175307.invalid> (Tom N)

    Chris w

    > Aleksander nabazgrał(a):

    > Chyba nigdzie, najwięsza wada zmiany z Neste na Shella.

    http://www.statoil.pl/pl_PL/pg1334077306772/Klientin
    dywidualny/Stacje/Stacje123.html

    --
    'Tom N'

  • 6. Data: 2013-09-02 20:36:22
    Od: masti <g...@t...hell>

    zwykłego

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 7. Data: 2013-09-04 14:03:20
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

    "Cavallino" wrote in message news:5224b208$0$1248$65785112@news.neostrada.pl...

    > Zwykłego czy nadal samoobsługa?

    Niestety zwykłe stacje, z kasami, "parówkami" i całym tym
    bajzlem :P.

    Może to 1-2-3 Statoila będzie jakimś wyjściem...
    ... ale jak widzę, to na razie jedna (Ursynów). Słabo.

  • 8. Data: 2013-09-04 21:39:02
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Wed, 4 Sep 2013 14:03:20 +0200, "Aleksander" <f...@f...fake>
    wrote:

    >Może to 1-2-3 Statoila będzie jakimś wyjściem...
    >... ale jak widzę, to na razie jedna (Ursynów). Słabo.

    Jest jeszcze jedna na Wale Miedzeszyńskim.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 9. Data: 2013-09-05 19:04:28
    Od: <9...@4...190428.invalid> (Tom N)

    jerzu w

    > Jest jeszcze jedna na Wale Miedzeszyńskim.

    I w Jankach...

    --
    'Tom N'