  • 1. Data: 2020-06-15 19:47:32
    Temat: Przerzutniki na cenzurowanym
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    Niektórzy ludzie to chyba nie mają już co robić.
    Jeszcze trochę i przerzutniki master-slave będą zakazane:

    https://www.dobreprogramy.pl/Bojownicy-o-tolerancje-
    wytaczaja-dziala-przeciwko-Gitowi.-Nie-podoba-im-sie
    -galaz-master,News,108348.html

    P.G.

  • 2. Data: 2020-06-15 20:07:53
    Temat: Re: Przerzutniki na cenzurowanym
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2020-06-15 19:47, Piotr Gałka wrote:
> [...]
    >
    > https://www.dobreprogramy.pl/Bojownicy-o-tolerancje-
    wytaczaja-dziala-przeciwko-Gitowi.-Nie-podoba-im-sie

    Wykrakaliśmy.

    Rozgorzeje taka walka o tolerancję, że kamień na kamieniu nie pozostanie...

    W.

  • 3. Data: 2020-06-15 22:36:39
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    W dniu 2020-06-15 o 19:47, Piotr Gałka pisze:
> [...]
    >
    > https://www.dobreprogramy.pl/Bojownicy-o-tolerancje-
    wytaczaja-dziala-przeciwko-Gitowi.-Nie-podoba-im-sie

    Może on to sobie dla jaj zgłosił? kto normalny takimi pierdołami by
    sobie dupę zawracał?

  • 4. Data: 2020-06-15 22:48:07
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@g...net>

    sirapacz <n...@s...pl> napisał(a):
    > Może on to sobie dla jaj zgłosił? kto normalny takimi pierdołami by sobie
    > dupę zawracał?

    Normalny? Nikt. Niestety liczba normalnych jakoś się zmniejsza ostatnio.
    Poczytaj sobie o białych i czarnych listach, też okazały się być
    rasistowskie.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    https://www.grzegorz.net/

  • 5. Data: 2020-06-15 23:21:20
    Od: Izaura <d...@d...net>

    On 2020-06-15 19:47, Piotr Gałka wrote:
> [...]
    >
    > https://www.dobreprogramy.pl/Bojownicy-o-tolerancje-
    wytaczaja-dziala-przeciwko-Gitowi.-Nie-podoba-im-sie

    //i te komentarze... bezcenne...

  • 6. Data: 2020-06-16 09:33:04
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Piotr,

    Monday, June 15, 2020, 7:47:32 PM, you wrote:

> [...]
    > https://www.dobreprogramy.pl/Bojownicy-o-tolerancje-
    wytaczaja-dziala-przeciwko-Gitowi.-Nie-podoba-im-sie

    Problemy świata toleraków :(

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 7. Data: 2020-06-17 05:10:46
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Wykrakaliśmy.

    Bogu dzięki, przynajmniej jeszcze tutaj można bezkarnie napisać, że coś
    jest "czarne" albo "białe" - ponoć youtube już nie lubi tych słów bardzo.
    Ale poważnie mówiąc - ja tam nic nie mam przeciwko mudżinom.
    Mało tego - uważam, że każdy powinien przynajmniej jednego mieć...

  • 8. Data: 2020-06-17 12:08:46
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Piotr Gałka <p...@c...pl> wrote:

    > Niektórzy ludzie to chyba nie mają już co robić.
    > Jeszcze trochę i przerzutniki master-slave będą zakazane:

    Nawet nie mów. Usenet jest ostatnim bastionem, gdzie można pisać takie
    rzeczy bez obaw o cenzurę. Orwell okazał się prorokiem.

    Najgorsze, że pewnej części moich znajomych to szaleństwo również się
    udzieliło i wydaje się nieuleczalne.

    --
    - Panie doktorze, mam dopiero czterdzieści lat i już jestem zupełnie
    łysy.

  • 9. Data: 2020-06-17 16:26:17
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2020-06-17 o 12:08, Queequeg pisze:

    > Nawet nie mów. Usenet jest ostatnim bastionem, gdzie można pisać takie
    > rzeczy bez obaw o cenzurę.

    A to nie wiedziałem bo prawie nigdzie indziej mnie nie ma.

    > Orwell okazał się prorokiem.

    Chyba jednak oparł się na inteligencji i wyobraźni a nie wiedzy
    objawionej :)

    > Najgorsze, że pewnej części moich znajomych to szaleństwo również się
    > udzieliło i wydaje się nieuleczalne.

    A może to jest norma, że szaleństwo nie może być uleczalne.

    P.G.

  • 10. Data: 2020-06-17 17:30:27
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2020-06-15 o 20:07, Włodzimierz Wojtiuk pisze:

    wytaczaja-dziala-przeciwko-Gitowi.-Nie-podoba-im-sie
    -galaz-master,News,108348.html

    > Wykrakaliśmy.

    Dziś natknąłem się na:

    https://www.dobreprogramy.pl/Microsoft-przyznaje-ze-
    wyrzucenie-slowa-master-z-GitHuba-to-dobry-pomysl,Ne
    ws,108382.html
    P.G.