  • 1. Data: 2009-12-18 22:12:25
    Temat: nowelizacja ustawy hazardowej
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma>

    Witam,

    na pewno czytaliście:

    http://prawo.money.pl/aktualnosci/wiadomosci/artykul
    /sad;zdecyduje;kto;trafi;na;internetowa;czarna;liste
    ,158,0,568478.html

    Jestem ciekawy dwóch rzeczy:
    1. nic nie wiadomo na temat formy listy (technicznie jak to będzie
    realizowane)
    2. Niby sąd ma nakazać wpisanie strony czarną listę:
    a) będą też wpisywać strony zagraniczne ?
    b) ciekawe ile zajmie sądowi wydanie nakazu, bo potem provider ma
    dokonać blokady w ciągu 6 godzin ... ciekawa dysproporcja może powstać,
    np. postępowanie w ekspresowym tempie np. 6 miesięcy a potem blokada w
    ciągu 6 godzin ...

    Wojtek

    --
    ****** www.sklepzczesciami.pl ******
    amortyzatory, sprzęgło, rozrząd, sprężyny zawieszenia, żarówki H4, H7

  • 2. Data: 2009-12-18 22:23:18
    Temat: Re: nowelizacja ustawy hazardowej
    Od: Smok Eustachy Klarencjusz Scrubb <s...@s...pl>

    /
> [...]
    158,0,568478.html

    > Jestem ciekawy dwóch rzeczy:
    > 1. nic nie wiadomo na temat formy listy (technicznie jak to będzie

    A kogo to obchodzi?

> [...]
    > dokonać blokady w ciągu 6 godzin ... ciekawa dysproporcja może powstać,
    > np. postępowanie w ekspresowym tempie np. 6 miesięcy a potem blokada w

    Cała sprawa jest bez sensu. Faszystowski projekt, kilka pseudozmian dla
    uspokojenia gawiedzi i jesteśmy załatwieni.

  • 3. Data: 2009-12-18 22:26:03
    Od: Colin <m...@g...com>

    On 2009.12.18 23:12, crazy bejbi wrote:
    > Jestem ciekawy dwóch rzeczy:
    > 1. nic nie wiadomo na temat formy listy (technicznie jak to będzie
    > realizowane)

    Najprawdopodobniej tak jak w innych krajach (Niemcy, Szwecja, Dania),
    czyli poprzez zablokowanie domen na serwerach DNS dostawców.

    > 2. Niby sąd ma nakazać wpisanie strony czarną listę:
    > a) będą też wpisywać strony zagraniczne ?

    Tak, ich celem jest właśnie zablokowanie zagranicznych stron takich jak
    bwin.com czy bet-at-home.com.

  • 4. Data: 2009-12-19 01:57:28
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 18 Dec 2009 23:26:03 +0100, osobnik zwany Colin
    wystukał:

    > Najprawdopodobniej tak jak w innych krajach (Niemcy, Szwecja, Dania),
    > czyli poprzez zablokowanie domen na serwerach DNS dostawców.

    kretyni

    > Tak, ich celem jest właśnie zablokowanie zagranicznych stron takich jak
    > bwin.com czy bet-at-home.com.

    jeszcze więksi kretyni

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 5. Data: 2009-12-19 17:10:20
    Od: Rafał Woźniak <w...@r...wozniak.name>

    Colin wrote:

    > Najprawdopodobniej tak jak w innych krajach (Niemcy, Szwecja, Dania),
    > czyli poprzez zablokowanie domen na serwerach DNS dostawców.

    Jeśli dobrze rozumiem to skorzystanie z innych DNSów (np. googlowych) albo
    postawienie własnego binda omija takie blokady?

  • 6. Data: 2009-12-19 17:18:01
    Od: Colin <m...@g...com>

    On 2009.12.19 18:10, Rafał Woźniak wrote:
    > Jeśli dobrze rozumiem to skorzystanie z innych DNSów (np. googlowych) albo
    > postawienie własnego binda omija takie blokady?

    Tak, ale większość użytkowników tego nie robi, bo nie ma pojęcia jak,
    pomimo istnienia stron takich jak
    http://thejesperbay.dk/index.php?page=ajaxswitch&con
    tent=three.

  • 7. Data: 2009-12-19 17:18:33
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma>

    Rafał Woźniak pisze:

    > Jeśli dobrze rozumiem to skorzystanie z innych DNSów (np. googlowych) albo
    > postawienie własnego binda omija takie blokady?

    w sumie to nie głupi pomysł, skoro "operatorzy zgłoszeniu w UKE" będą
    musieli blokować. To zawsze można zrobić dnsa "na własne potrzeby", a
    ponieważ użytkownik końcowy operatorem nie jest ... to i blokować nie
    musi. Zresztą tak naprawdę, to chyba każdy najprostszy router ma w sobie
    serwer DNS ...

    Wojtek

  • 8. Data: 2009-12-19 17:23:59
    Od: Colin <m...@g...com>

    On 2009.12.19 18:18, crazy bejbi wrote:
    > Zresztą tak naprawdę, to chyba każdy najprostszy router ma w sobie
    > serwer DNS ...

    Nie. Proxy DNS o rozmiarze < 2 kB to nie jest serwer DNS.

  • 9. Data: 2009-12-20 17:16:11
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 19 Dec 2009 01:57:28 +0000 (UTC), masti wrote:
    >Dnia pięknego Fri, 18 Dec 2009 23:26:03 +0100, osobnik zwany Colin
    >kretyni

    No wiesz, jesli spodowuje ze 95% klientow odpadnie .. to skutek
    osiagniety ?

    J.

  • 10. Data: 2009-12-20 18:07:29
    Od: Grzegorz Janoszka <G...@n...Janoszka.pl>

    On 18-12-2009 23:26, Colin wrote:
    > Tak, ich celem jest właśnie zablokowanie zagranicznych stron takich jak
    > bwin.com czy bet-at-home.com.

    Taaaa, a świstak siedzi i zawija...

    --
    Grzegorz Janoszka