  • 1. Data: 2009-12-21 12:46:02
    Temat: bgp Netia - Tpsa
    Od: "Sied@r" <s...@d...lub.pl>

    Nie działa styk Netia/TPSA wszystkim czy tylko u mnie?
    Dostaję AS 5617 via zagranicę od Netii.

    Tylko u mnie czy ktoś ma podobnie ?

    Darek

  • 2. Data: 2009-12-21 16:14:31
    Temat: Re: bgp Netia - Tpsa
    Od: Sławek Lipowski <s...@l...org>

    Sied@r pisze:
    > Nie działa styk Netia/TPSA wszystkim czy tylko u mnie?
    > Dostaję AS 5617 via zagranicę od Netii.
    >
    > Tylko u mnie czy ktoś ma podobnie ?
    >
    > Darek

    My mamy na łączu od Netii mamy normalnie przez Netię...

    --
    Sławek Lipowski

  • 3. Data: 2009-12-21 16:45:09
    Od: "Sied@r" <s...@d...lub.pl>

    Sławek Lipowski pisze:

    > My mamy na łączu od Netii mamy normalnie przez Netię...

    Ok, dzięki.

    Darek

  • 4. Data: 2009-12-21 17:10:07
    Od: "Sied@r" <s...@d...lub.pl>

    Sławek Lipowski pisze:

    > My mamy na łączu od Netii mamy normalnie przez Netię...

    Dzięki za info.

    Do zasobów TPNET idzie mi bez problemów via 12741 8907 5617, problem
    jest z tranzytem do innych AS za 5617 a nie osiągalnych via innego
    dostawcę. Tak jakby zostały przefiltrowane inne prefixy tranzytowe.

    Mam zgłoszenie, że od niedzieli tak jest.
    Zgłosiłem na bgp@netia... ale póki co dostaje tylko maile zwrotne jestem
    na urlopie, nie ma mnie (przynajmniej ten alias żyje:) )

    Darek

  • 5. Data: 2009-12-21 18:11:53
    Od: DK <c...@W...wroclaw.pl>

    Użytkownik Sied@r napisał:

    > Do zasobów TPNET idzie mi bez problemów via 12741 8907 5617, problem
    > jest z tranzytem do innych AS za 5617 a nie osiągalnych via innego
    > dostawcę.

    To chyba dosc powszechna praktyka, w Exatelu takie cos widzialem od
    dawien dawna, w GTS tez jest podobnie (ale tam problem nie dotyczy
    _wszystkich_ AS dostepnych jedynie via 5617). Na przyklad:
    8246 3327 3356 1299 5617 43447
    8246 3327 3356 5511 5617 48022
    20804 1299 5617 30824

    pozdr.

  • 6. Data: 2009-12-23 16:08:03
    Od: Sławek Lipowski <s...@l...org>

    Sied@r pisze:
> [...]
    > Zgłosiłem na bgp@netia... ale póki co dostaje tylko maile zwrotne jestem
    > na urlopie, nie ma mnie (przynajmniej ten alias żyje:) )

    Możesz podać przykład takich AS? W sensie osiągalnych tylko przez 5617?
    Temat dość ciekawy i dla mnie nowy. Aż muszę sprawdzić, jak to u mnie
    wygląda...

    --
    Sławek Lipowski

  • 7. Data: 2009-12-23 16:19:52
    Od: Sławek Lipowski <s...@l...org>

    Sławek Lipowski pisze:

    > Możesz podać przykład takich AS? W sensie osiągalnych tylko przez 5617?
    > Temat dość ciekawy i dla mnie nowy. Aż muszę sprawdzić, jak to u mnie
    > wygląda...

    Już sobie znalazłem. PTK CENTERTEL, AS43447, dostępny tylko przez AS5617
    i faktycznie od Netii mam trasę przez zagranicę... Przy czym ruch do
    AS43447 pchamy akurat ATMem i idzie normalnie stykiem ATM-TP.

    --
    Sławek Lipowski