  • 1. Data: 2010-03-31 20:48:59
    Temat: Przetwornica DC/DC 24V/5V z izolacją.
    Od: Artur <n...@g...com>

    Witam,
    czy mógłby ktoś podać namiary na jakąś sprawdzoną konstrukcję takiej
    przetwornicy, albo chociaż typ rdzenia transformatora i sterownika
    który by się nadał.
    Uwej: 24V +/-4V
    Uwyj: 5V, prąd 800mA
    Najważniejsze kryterium to małe wymiary, oczywiście koszt i dostępność
    elementów też ważne :)

    Dzięki z góry,
    Artur

  • 2. Data: 2010-03-31 21:17:03
    Temat: Re: Przetwornica DC/DC 24V/5V z izolacją.
    Od: grg12 <g...@c...at>

    Artur pisze:
> [...]
    > Uwej: 24V +/-4V
    > Uwyj: 5V, prąd 800mA
    > Najważniejsze kryterium to małe wymiary, oczywiście koszt i dostępność

    Może "TEL 5-2411" ( http://www.psui.com/pdf/tel5.pdf )? Tego konkretnie
    nie używałem - tylko TMR2411 (nieizolowana) i TSR1-2450 (izolowana - ale
    tylko 400mA) - żadnych kłopotów, wystarczy wetknąć.
    Cena - jest jak wiadomo rzeczą względną :) Conrad.at ma TEL 5-2411 po
    25Euro, ale wszyscy wiedzą że oni zdzierają - może znajdziesz tańsze źródło.

  • 3. Data: 2010-03-31 23:27:29
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Artur,

    Wednesday, March 31, 2010, 10:48:59 PM, you wrote:

> [...]
    > Uwej: 24V +/-4V
    > Uwyj: 5V, prąd 800mA
    > Najważniejsze kryterium to małe wymiary, oczywiście koszt i dostępność

    Na styk wychodzi mi na LM3578A

    Na stronie: http://schmidt-walter.eit.h-da.de/smps_e/spw_smps_e.
    html

    Wpisz sobie kolejno:

    20, 28, 28
    5, 0.8, 50
    680E-6
    2

    I po klupnięciu w "Transformer data" dostaniesz listę. Zalecam rdzeń
    E16/EF16 ze szczeliną 0.5 mm na kolumnie środkowej.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 4. Data: 2010-03-31 23:44:30
    Od: Jaroslaw Berezowski <p...@g...pl>

    Dnia Wed, 31 Mar 2010 13:48:59 -0700, Artur napisał(a):

> [...]
    > Uwej: 24V +/-4V
    > Uwyj: 5V, prąd 800mA
    > Najważniejsze kryterium to małe wymiary, oczywiście koszt i dostępność
    A ktorys ze scalonych gotowcow nie moze byc? Mniejszego footprinta nie
    osiagniesz raczej :)

    --
    Jaroslaw "jaros" Berezowski

  • 5. Data: 2010-04-01 09:16:32
    Od: "news..pl" <p...@p...pl>

    Uwej: 24V +/-4V
    Uwyj: 5V, prąd 800mA
    Najważniejsze kryterium to małe wymiary, oczywiście koszt i dostępność
    elementów też ważne :)

    http://www.piekarz.pl/index.php?page=offer&item=7306 jeśli Ci wystarczy
    600mA
    lub szukaj Aimteca w TME
    Piotr

  • 6. Data: 2010-04-06 06:12:34
    Od: "wilkxt" <w...@w...pl>

    LM2675

    Pozdrawiam
    Tomek W

  • 7. Data: 2010-04-06 19:09:05
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello wilkxt,

    Tuesday, April 6, 2010, 8:12:34 AM, you wrote:

    > LM2675

    A teraz zrób z tego przetwornicę z izolacją.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl