  • Data: 2014-04-17 10:41:14
    Temat: Przetwornica transformatorowa na MC34063
    Od: Atlantis <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam szybkie pytanie odnośnie układu przetwornicy, zastosowanej w tym
    projekcie:

    http://serwis.avt.pl/manuals/AVT5204.pdf

    Jak bardzo krytyczne są parametry rezystora R3? Układ mierzy na nim
    spadek napięcia, ustalając w ten sposób wartość prądu? Datasheet mówi,
    że jego minimalna wartość to 0,2R. Nie mam niestety nigdzie rezystora o
    odpowiedniej wartości, na odpowiednią moc.

    Czy nic złego się nie stanie, jeśli zastosuję 0,33R na 0,6W? To
    najbliższe czym dysponuję w tej chwili.