  • 1. Data: 2015-10-23 13:22:59
    Temat: Przewód koncentryczny do zasilaczy - gdzie?
    Od: EM <e...@p...onet.pl>

    Witam
    Często zasilacze sieciowe desktop mają wyjściowy przewód koncentryczny -
    w sensie, dwie żyły, w tym jedną stanowi ekran o odpowiednim przekroju.
    Da się coś takiego kupić w ilościach rzędu kilkudziesięciu metrów.
    Przekrój 2x 0,5-0,75mm2. Kiedyś pytałem u popularnych producentów i nie
    udało mi się namierzyć.

    Albo jakiego przewodu szukać, aby był elastyczny i nie złamał się
    szybko. Wymagany przekrój kołowy izolacji oraz niezbyt duża średnica
    zewnętrzna. Napięcie niskie.
    EM

  • 2. Data: 2015-10-23 15:08:57
    Temat: Re: Przewód koncentryczny do zasilaczy - gdzie?
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "EM" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Wymagany przekrój kołowy izolacji oraz niezbyt duża średnica zewnętrzna.

    Niezbyt duża średnica to ile mm?

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 3. Data: 2015-10-23 15:20:52
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    cos takiego?
    https://www.czakmusic.pl/cordial-cgk-175-kabel-gitar
    owy-na-szpuli,3,9203,21843

    lub ten

    https://www.piekarz.pl/pl/?item=32923

  • 4. Data: 2015-10-24 00:11:00
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-10-23 o 15:08, yabba pisze:
    > Użytkownik "EM" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Niezbyt duża średnica to ile mm?

    Pewnie cieńsze niż no. RG-8 ;)

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 5. Data: 2015-10-25 20:09:31
    Od: EdiM <e...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-10-23 o 15:08, yabba pisze:

    > Niezbyt duża średnica to ile mm?

    ze 4mm

  • 6. Data: 2015-10-25 20:12:52
    Od: EdiM <e...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-10-23 o 15:20, wchpikus pisze:
    > cos takiego?
    > https://www.czakmusic.pl/cordial-cgk-175-kabel-gitar
    owy-na-szpuli,3,9203,21843

    > lub ten
    >
    > https://www.piekarz.pl/pl/?item=32923

    Ale to jest 0.15mm2

    Znalazłem trochę kabli na allegro, tylko to są gotowe kabelki z wtykiem
    do zasilaczy laptopów. Z opisu porządne.
    Tylko wołałbym kupić sam przewód, w dowolnej długości.

    Pozdrawiam
    EM