  • 1. Data: 2015-10-20 00:56:36
    Temat: Co się kryło pod radiatorem....?
    Od: Marek <f...@f...com>

    https://youtu.be/c8QyGpMVVMY?t=34m15s

    Urządzenie hi-security Checkpointa, stąd wymyślne zabezpieczenia
    pozwalające spekulować, że:

    - "cewka" to element wspomagający wymianę ciepła czy aktywna ochrona
    przed wyciekiem danych przez emisję e-m?

    - plecionka z włókna szklanego to izolator (?) czy element
    wspomagajacy autodestrukcję całości przy próbie oderwania radiatora
    (pociągnie ze sobą kolejne warstwy dezintegrując całość?

    --
    Marek

  • 2. Data: 2015-10-20 12:11:47
    Temat: Re: Co się kryło pod radiatorem....?
    Od: "Andrzej W." <a...@w...pl>

    W dniu 2015-10-20 o 00:56, Marek pisze:
> [...]
    > autodestrukcję całości przy próbie oderwania radiatora (pociągnie ze
    > sobą kolejne warstwy dezintegrując całość?

    Przyjrzyj się np. temu zdjęciu procesora AMD:
    http://www.petaoutlet.com/images/stories/virtuemart/
    product/amd-athlon-xp-m-2400+-mainstream-axmh2400fqq
    4c--01.jpg
    I zastanów się co otrzymasz jeśli wyrwiesz strukturę półprzewodnikową z
    PCB na której jest ona zamontowana i rozwarstwisz PCB.
    Nie widzę w tym co pokazał nic nadzwyczajnego.

    --
    AWa.

  • 3. Data: 2015-10-20 12:16:56
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 20 Oct 2015 12:11:47 +0200, "Andrzej W."
    <a...@w...pl> wrote:
> [...]
    półprzewodnikową z
    > PCB na której jest ona zamontowana i rozwarstwisz PCB.
    > Nie widzę w tym co pokazał nic nadzwyczajnego.

    Nic podobnego nie widzę, gdzie plecionka, gdzie "cewka"?
    Sugerujesz, że Dave "nieznasię"?

    --
    Marek

  • 4. Data: 2015-10-20 13:15:51
    Od: "Andrzej W." <a...@w...pl>

    W dniu 2015-10-20 o 12:16, Marek pisze:
    > Nic podobnego nie widzę, gdzie plecionka, gdzie "cewka"?
    > Sugerujesz, że Dave "nieznasię"?

    :D
    Napisałem tylko co ja tam spostrzegam, ale każdy niech sobie widzi co mu
    się tylko podoba.

    --
    AWa.

  • 5. Data: 2015-10-20 14:10:35
    Od: s...@g...com

    użytkownik Marek napisał:

    > Nic podobnego nie widzę, gdzie plecionka, gdzie "cewka"?
    > Sugerujesz, że Dave "nieznasię"?

    Pewnie jest działka na której się zna.
    Nie wiem czy tam jest cewka, nie widzę żadnego spisku.
    Oderwanie radiatora od struktury świadczy tylko o
    mocnym kleju, wcale nie oznacza niemożności
    dostania się do niej. Ot, jak u naprawiaczy konsol,
    wystarczy podgrzać i wciskać żyletkę. Ja bym zjechał
    radiator na frezarce, a później wytrawił obudowę ICka
    tylko po co?

  • 6. Data: 2015-10-20 14:51:22
    Od: s...@g...com

    W dniu wtorek, 20 października 2015 12:17:03 UTC+2 użytkownik Marek napisał:
    product/amd-athlon-xp-m-2400+-mainstream-axmh2400fqq
    4c--01.jpg
    > półprzewodnikową z
    >

    > Nic podobnego nie widzę, gdzie plecionka, gdzie "cewka"?
    > Sugerujesz, że Dave "nieznasię"?

    Filmu nie widzialem, obejrze wieczorem, ale Dave czasem sie pomota i przesadnie
    zgeneralizuje.
    Co nie zmienia ze dobrze gada nawet jak sie czasem pomyli.

  • 7. Data: 2015-10-20 16:11:37
    Od: LeonKame <k...@l...com>

    Ja tam widze imitacje scalaka a ta cewka to pewnie po to zeby sie grzal
    ze niby dziala

  • 8. Data: 2015-10-20 16:49:05
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 20 Oct 2015 16:11:37 +0200, LeonKame <k...@l...com>
    wrote:
    > Ja tam widze imitacje scalaka a ta cewka to pewnie po to zeby sie
    grzal
    > ze niby dziala

    Security by obscurity? ;)
    Ta siatka dyskretnych połączeń jest podejrzana, ktoś w komentarzach
    sugerował, że to była wysublimowana matryca kluczy (układ połączeń
    był kluczem), która ulega dezintegracjj gdy się ją chce "podejrzeć".
    Trzeba pamiętać o kontekście tj. kto zbudował to urządzenie i w jakim
    celu ma służyć.

    --
    Marek

  • 9. Data: 2015-10-20 17:36:24
    Od: b...@g...com

    użytkownik Marek napisał:

> [...]
    > był kluczem), która ulega dezintegracjj gdy się ją chce "podejrzeć".
    > Trzeba pamiętać o kontekście tj. kto zbudował to urządzenie i w jakim

    Dla przecietnego labu nie jest problemem.

    Bonding widać, wiec z siatką problemu
    nie widzę.

    http://i.ytimg.com/vi/eECdoj8vkD8/hqdefault.jpg

    Dalej nie rozumiem celu.

  • 10. Data: 2015-10-20 20:07:02
    Od: Mirek <i...@z...adres>

    W dniu 20.10.2015 o 00:56, Marek pisze:
> [...]
    > autodestrukcję całości przy próbie oderwania radiatora (pociągnie ze
    > sobą kolejne warstwy dezintegrując całość?

    Pytanie zasadnicze, czy pod tym radiatorem w ogóle był jakiś procesor
    oprócz tej cewki i siatki.
    Obstawiam raczej, że to imitacja procesora wyrzeźbiona żeby ktoś od razu
    nie połapał się, że to zwykły router ze zmodyfikowanym software.
    Podobne urządzenie jest obecnie na Aledro jakby kogoś bardzo interesowało.

    --
    Mirek.