  • 1. Data: 2010-06-30 11:44:28
    Temat: Przeziębienie
    Od: souti <a...@o...pl>

    Temat może niemotocyklowy, ale czy zdarza się wam przeziębić na
    moto w lecie? Lekarz powiedział mi, że to od jazdy na motocyklu.
    Zdziwiło mnie to, bo ubieram się odpowiednio, nie pocę się i
    nie marznę, ale skoro _podobno_ można się przeziębić od wystawienia
    głowy z okna pociągu, to może i od otwarcia szybki w kasku???

    --
    souti

  • 2. Data: 2010-06-30 11:46:13
    Temat: Re: Przeziębienie
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-06-30, souti <a...@o...pl> wrote:
> [...]
    > nie marznę, ale skoro _podobno_ można się przeziębić od wystawienia
    > głowy z okna pociągu, to może i od otwarcia szybki w kasku???

    To juz chyba indywidualna sprawa kazdego i jego odpornosci. Mi sie
    w zeszlym roku w listopadzie raz tylko zdarzylo ze przewialo mi nery
    i ledwo chodzilem o zarzuceniu nogi na moto nie wspominajac.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 3. Data: 2010-06-30 11:46:15
    Od: n...@s...com

    On Wed, 30 Jun 2010 11:44:28 +0000 (UTC), souti <a...@o...pl> wrote:

    >Temat może niemotocyklowy, ale czy zdarza się wam przeziębić na
    >moto w lecie? Lekarz powiedział mi, że to od jazdy na motocyklu.
    Bzdura! Przypomnij sobie, spacerowales, jezdziles na rowerze, albo
    pracowales na tzw swierzym powietrzu.
    Od tego sie robia choroby.
    I jeszcze od mycia okien.

    pozdr
    newrom kilka dni po L4 od chodzenia
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 4. Data: 2010-06-30 11:51:13
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    n...@s...com pisze:
    > Bzdura! Przypomnij sobie, spacerowales, jezdziles na rowerze, albo
    > pracowales na tzw swierzym powietrzu.

    a co to za powietrze? to takie sklimom chyba.

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5

  • 5. Data: 2010-06-30 12:00:34
    Od: duddits <d...@N...pl>

    W dniu 2010-06-30 13:44, souti pisze:
> [...]
    > nie marznę, ale skoro _podobno_ można się przeziębić od wystawienia
    > głowy z okna pociągu, to może i od otwarcia szybki w kasku???

    Ja się przeziębiam tylko jak przestaję jeździć :) Bo wtedy właśnie
    przeważnie ubieram się nieadekwatnie do pogody za oknem.

    --
    duddits

  • 6. Data: 2010-06-30 12:48:25
    Od: Thompson FZ1 <t...@n...pl>

    On 30 Cze, 14:00, duddits <d...@N...pl> wrote:

    > Ja się przeziębiam tylko jak przestaję jeździć :) Bo wtedy właśnie
    > przeważnie ubieram się nieadekwatnie do pogody za oknem.
    >
    > --
    > duddits

    Ja , jak po jeździe w maju dopadł mnie katar ,to przeleżałem całe
    wakacje myśląc że jestem przeziębiony ,a to alergia się pojawiła
    pierwszy raz i zanim lekarze się połapali to co mi tam nie nadawali za
    pożywiena..ho ho.
    Może masz alergię i objawy jak przeziębienie , tylko bez gorączki.

  • 7. Data: 2010-06-30 13:37:52
    Od: Magic <m...@w...pl>

    souti pisze:
    > Temat może niemotocyklowy, ale czy zdarza się wam przeziębić na
    > moto w lecie? Lekarz powiedział mi, że to od jazdy na motocyklu.
    > Zdziwiło mnie to, bo ubieram się odpowiednio

    TY się nie ubierasz odpowiednio. Ty się ubierasz jakbyś w każdej chwili
    spodziewał się następnego zlodowacenia, coś jak ludzki termos.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800['].
    weFAQ&v=qvj

  • 8. Data: 2010-06-30 14:21:25
    Od: Grzegorz Rogala <a...@v...pl>

    souti pisze:
    > Temat może niemotocyklowy, ale czy zdarza się wam przeziębić na
    > moto w lecie?
    Przeziebic to malo powiedziane, na poczatku tego sezonu zalatwilem sobie
    zatoki szczekowe. Zapalenie, nikomu nie zycze, plukanie, punkcje, ropa
    krew pot i łzy ;) Zdecydowanie trzeba na "wichor" w kasku uwazac.

    --
    pozdr
    Rogal

  • 9. Data: 2010-06-30 20:08:37
    Od: "Jacek" <m...@g...pl>

    Jak masz alergię, nawet niewielką, to jadąc łapiesz dużo alergenów i one
    mogą wywoływać objawy podobne do przeziębienia a obrzmiała śluzówka jest
    dodatkowo podatna na infekcje.
    Jeżeli w okresie, gdy w powietrzu alergenów nie ma (październik - marzec)
    nie przeziębiasz się, to już masz odpowiedź.
    Jacek

  • 10. Data: 2010-06-30 22:51:48
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

> [...]
    > nie marznę, ale skoro _podobno_ można się przeziębić od wystawienia
    > głowy z okna pociągu, to może i od otwarcia szybki w kasku???

    przeziebienie? pfff

    trzy razy mnie leczono na swinke (ktora mialem w dziecinstwie i podobno
    sie jej juz wiecej nie ma - ja mialem byc wyjatkiem) zanim sie okazalo
    ze moja "swinka" to po prostu powiekszenie sie wezlow chlonnych przez
    przewianie na motocyklu. Objawy prawie identyczne jak swinka, z tym ze
    oprocz powiekszenia sie wezlow chlonnych nic wiecej mi sie nie dzialo.
    Dopiero 4 lekarz doszedl co mi jest. Chusta na szyje pomogla... problem
    przestal istniec.

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl