  • 11. Data: 2011-08-22 15:59:00
    Temat: Re: Przyćmiony księżyc jak UFO :-(
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-08-22 12:45, Pan Peresada pisze:

    > Niefajne. Przykro mi.

    Wiem, ale chcę się nauczyć.

    --
    animka

  • 12. Data: 2011-08-22 16:01:48
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-08-22 17:23, Janko Muzykant pisze:

    > Najprościej zrobić zdjęcia dwa: to właściwe i z czasem ok. 1/100
    > sekundy, a potem wkleić księżyc z drugiego zdjęcia w pierwsze.

    Albo wkleić z jakiegoś superperfekcyjnego zdjęcia znalezionego w
    internecie ;-)
    Fakt, że nie chce mi się :-)

    --
    animka

  • 13. Data: 2011-08-22 16:03:46
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-08-22 17:53, Robert_J pisze:

    > Sorry, ale gdybyś nie powiedziała że to księżyc to bym
    > pomyślał że brudna latarnia w oddali...

    No, ten księżyc wyglądał podobnie. Sama byłam zdziwiona, że był podobny
    do słońca.
    To, że w sumie zdjęcie i tak jest kiepskie to już inna para kaloszy :-)

    --
    animka

  • 14. Data: 2011-08-22 16:33:38
    Od: "MaW" <n...@a...bbb>

    Użytkownik "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości
    > Wiem, ale chcę się nauczyć.

    To może zacznij od kupna aparatu fotograficznego bo nauka fotografii na
    komórce to troche tak jak nauka gry na fortepianie przy pomocy akordeonu

    MaW

  • 15. Data: 2011-08-22 16:42:21
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-08-22 18:01, Animka pisze:
    > Albo wkleić z jakiegoś superperfekcyjnego zdjęcia znalezionego w
    > internecie ;-)

    No pewnie, gwarantuję, że będzie to ten sam księżyc :)

    --
    pozdrawia Adam
    /nie chce ci się dziś nic robić? - zwal to na ogólnoświatowy kryzys/

  • 16. Data: 2011-08-22 16:57:52
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Aug 22, 12:42 pm, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    > No pewnie, gwarantuję, że będzie to ten sam księżyc :)

    Bez twojej gwarancji, bylby to na pewno nie ten sam ksiezyc.

    ----------
    Ziggy Photo - American Professional Photographer
    http://www.ziggyphotoonline.com/

  • 17. Data: 2011-08-22 17:40:56
    Od: "Cavy " <c...@N...gazeta.pl>

    Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał(a):

    > http://www.voila.pl/433/ik7dj/index.php?get=1&f=1
    > Dlaczego mi nigdy nie chce na zdjęciu wyjść księżyc taki jaki jest w
    > rzeczywistości?
    > Dzisiaj półzaćmiony był i tak ładnie wyglądał, a na zdjeciu już
    inaczej
    > :-(

    Za to Jowisz ładnie wyszedł (na prawo od Księżyca).

  • 18. Data: 2011-08-22 17:45:32
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 22/08/2011 17:33, MaW wrote:
    > Użytkownik "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości
    >
    > To może zacznij od kupna aparatu fotograficznego bo nauka fotografii na
    > komórce to troche tak jak nauka gry na fortepianie przy pomocy akordeonu

    To jest Animka. Z betonowym słupem też dyskutujesz?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 19. Data: 2011-08-22 18:09:41
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl>

    Ludek Vasta napisał:

    > Chodzi o to, że nie widać fazy ani mórz (plam) na Księżycu? Księżyc jest
    > bardzo jasny, więc ekspozycja powinna być w ułamkach sekundy, spróbuj
    > serię ekspozycji w okolicach powiedzmy 1/100 - 1/60 s.
    >
    > Ludek

    Krócej, znacznie krócej:

    http://img836.imageshack.us/img836/8688/dscf5345v1.p
    ng

    F4.9, 1/640, ISO 100

    m.

  • 20. Data: 2011-08-22 18:22:22
    Od: "Qkam" <q...@o...pl>

    Użytkownik "Cavy " <c...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Za to Jowisz ładnie wyszedł (na prawo od Księżyca).

    Nic szczególnego ;) Fajnie to by wyszedł, gdyby było jeszcze widać jego
    księżyce galileuszowe ;)

    Qkam