  • 1. Data: 2015-07-27 17:44:47
    Temat: Przydrożne żarcie - Podlasie i Mazury
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Pytanie do jezdzacych i do lokalesow.

    Gdzie turysta-automobilista moze zatrzymac sie na Podlasiu i Mazurach, zeby
    zjesc cos zmacznego i najlepiej lokalnego w ludzkiej cenie?

    Przy okazji ostatnich pobytow w tamtych regionach zauwazylem cos
    niepokojacego - na Podlasiu trafialem albo na zajazdy rodem z PRL i zarciem
    na poziomie garkuchni, albo na restauracje z cenami, ktore w Krakowie czy
    Warszawie bylyby uznane za wysokie. Nic posrodku.
    Na Mazurach z kolei jest sporo knajp serwujacych ryby, ale ceny to Krakow x
    2. Knajpke z niezla lokalna kuchnia, gdzie ceny nie sugerowaly, ze jest
    otwarta wylacznie w sezonie i wylacznie dla turystow, znalazlem jedna.

    Polecicie cos?

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 2. Data: 2015-07-28 18:30:34
    Temat: Re: Przydrożne żarcie - Podlasie i Mazury
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>

    W dniu 27 lip 2015 o 17:44, Maciek pisze:

> [...]
    > 2. Knajpke z niezla lokalna kuchnia, gdzie ceny nie sugerowaly, ze jest
    > otwarta wylacznie w sezonie i wylacznie dla turystow, znalazlem jedna.

    Na pewno restauracja Retro na przedmieściach Łomży. Osobiście byłem 2
    lata temu i było zacnie. Po szybkim szukaniu w Googlu (retro Łomża)
    widzę, że trzymają poziom.

    --
    .B:artek.