  • 1. Data: 2009-12-19 10:35:58
    Temat: Przypisanie litery Pendrive pod XP
    Od: "Adax" <A...@o...pl>

    Witam! Mam 3 partycje pod XP (C,D,E), DVD (F), G-K=lokalizacje w sieci. Gdy
    wpinam Pendrive to wpycha się pod dysk G i w ten sposób nie mam połączenia
    do G. Jak wymusić, żeby Pendrive stale miał bezkolizyjną np. literkę J: ?
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-12-19 11:05:30
    Temat: Re: Przypisanie litery Pendrive pod XP
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Adax"
> [...]
    >do G. Jak wymusić, żeby Pendrive stale miał bezkolizyjną np. literkę J: ?

    Zapytaj na wlasciwej grupie.

    --
    | K...@e...eu.org |

  • 3. Data: 2009-12-19 13:08:14