  • 1. Data: 2024-03-07 08:44:30
    Temat: Przyspiesz bo Twój Jaguar juz to zrobil za Ciebie
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    https://www.dailymail.co.uk/news/article-13166739/Dr
    iver-80k-Jaguar-Pace-reveals-moment-realised-electri
    c-vehicle-gone-rogue-raced-motorway-police-rammed-is
    nt-time-happened.html

  • 2. Data: 2024-03-07 22:54:04
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:usbr8v$eul$1$bosch@news.chmurka.net>
    user ąćęłńóśźż pisze tak:

> [...]
    > -Pace-reveals-moment-realised-electric-vehicle-gone-
    rogue-raced-mot
    > orway-police-rammed-isnt-time-happened.html

    elektryki to zuo.

    Kierowcy autobusów elektrycznych tak zap. na pętlę, że ludzie stojący
    fruwają. Rozpirzą zawieszenia w rok i się skończy rumakowanie. Powinni
    im stłumić pedał przyśpieszenia.

    Przedwczoraj widziałem jak BMW koło szkoły przeleciało nad progiem.
    Koła w powietrzu. 100km/h było śmiało. Ma się troszkę pieniąszków na
    remonty wahaczy i mandaty.

    --
    Piter

    #ZawszeGratem

  • 3. Data: 2024-03-07 23:57:09
    Od: K <...@w...pl>

    On 07/03/2024 07:44, ąćęłńóśźż wrote:
    > https://www.dailymail.co.uk/news/article-13166739/Dr
    iver-80k-Jaguar-Pace-reveals-moment-realised-electri
    c-vehicle-gone-rogue-raced-motorway-police-rammed-is
    nt-time-happened.html

    widzialem to wczesniej w BBC, ale ciekawi mnie to:
    'It came up on the dashboard saying there was a battery malfunction in
    my car. I kept trying to press the brakes but nothing was happening. So
    the next thing I thought I should do was call 999 and tell them what was
    happening.'

    Na prawde tam nie ma hydraulicznych hamulcow tylko w pelni
    elektroniczne? Nie ma elektronicznego recznego ktory by dzialal
    niezaleznie?