  • 1. Data: 2024-03-04 00:05:51
    Temat: klima w abonamencie
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    stare ale chyba nie było?

    Klienci BMW beda mogli kupowac dostep do konkretnego wyposazenia
    na zasadzie abonamentu.

    fajnie co?

    https://businessinsider.com.pl/technologie/motoryzac
    ja/bmw-wprowadzi-abonament-na-wyposazenie-np-podgrze
    wane-fotele/bd4n90y

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    strefa wolna od LPG FSI TDI i klimy

  • 2. Data: 2024-03-04 00:19:56
    Temat: Re: klima w abonamencie
    Od: RadosławF <r...@o...pl>

    W dniu 04.03.2024 o 00:05, PiteR pisze:

> [...]
    >
    > fajnie co?
    >
    > https://businessinsider.com.pl/technologie/motoryzac
    ja/bmw-wprowadzi-abonament-na-wyposazenie-np-podgrze

    O ile podgrzewane fotele mi wiszą to aut bez klimy czy klimą
    ukrytą za paywallem nie kupię. Co szczerze doradzam także innym.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2024-03-04 03:47:55
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 04.03.2024 00:19, RadosławF wrote:

    ja/bmw-wprowadzi-abonament-na-wyposazenie-np-podgrze
    wane-fotele/bd4n90y

    > O ile podgrzewane fotele mi wiszą to aut bez klimy czy klimą
    > ukrytą za paywallem nie kupię. Co szczerze doradzam także innym.
    Klima czy grzanie dupska to pryszcz. Ale jak żyć bez rasowego ,,brum
    brum" wydobywającego się z głośników??? :-)

    https://www.bmw.pl/pl/shop/ls/dp/ISS_Offer_pl

  • 4. Data: 2024-03-04 06:57:28
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

> [...]
    >
    > fajnie co?
    >
    > https://businessinsider.com.pl/technologie/motoryzac
    ja/bmw-wprowadzi-abonament-na-wyposazenie-np-podgrze

    Chyba było, ale można sobie dalej popi :-)

    W Twizy kiedyś nie można było kupić aku, trzeba było dzierżawić. I nadal
    ciężko o alternatywne aku.

  • 5. Data: 2024-03-04 10:33:00
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2024-03-04 o 00:05, PiteR pisze:
> [...]
    >
    > fajnie co?
    >
    > https://businessinsider.com.pl/technologie/motoryzac
    ja/bmw-wprowadzi-abonament-na-wyposazenie-np-podgrze

    Przyzwyczajaj się. To jest sposób na większy zarobek producenta.
    Auto jest wypożyczone (nie jest Twoje) bulisz cały czas ABONAMENT.
    Naprawy używanych są robione WYŁĄCZNIE u producenta. To się nazywa MONOPOL.
    Myślisz że UE za 10 lat wyda rezolucję że to jest złe? ;-)

  • 6. Data: 2024-03-04 11:50:03
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 04.03.2024 o 10:33, _Master_ pisze:

> [...]
    > Naprawy używanych są robione WYŁĄCZNIE u producenta. To się nazywa MONOPOL.
    > Myślisz że UE za 10 lat wyda rezolucję że to jest złe? ;-)

    Nie jest tak źle, możesz kupić na zawsze.

    Robert

  • 7. Data: 2024-03-04 12:26:20
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

> [...]
    > Naprawy używanych są robione WYŁĄCZNIE u producenta. To się nazywa MONOPOL.
    > Myślisz że UE za 10 lat wyda rezolucję że to jest złe? ?

    Już się to zaczyna - right to repair

    Pozdro
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 8. Data: 2024-03-04 13:55:45
    Od: RadosławF <r...@o...pl>

    W dniu 04.03.2024 o 03:47, JDX pisze:

> [...]
    > Klima czy grzanie dupska to pryszcz. Ale jak żyć bez rasowego ,,brum
    > brum" wydobywającego się z głośników??? :-)

    Zawsze myślałem że to wybebeszanie tłumików jest po to żeby
    innym waliło po uszach. A to wystarczy odpowiedną mptrójkę
    kierownikowa odpalić w głośnikach. Jakie to ładnie ekologiczne.

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2024-03-04 16:09:31
    Od: _Master_ <...@...pl>

    > Nie jest tak źle, możesz kupić na zawsze.

    Jeszcze możesz.

  • 10. Data: 2024-03-04 18:31:28
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 04.03.2024 o 16:09, _Master_ pisze:

    > Jeszcze możesz.

    To trzeba brać jak jest, najlepiej dwa albo trzy.

    Robert