  • 1. Data: 2012-01-18 22:40:13
    Temat: Przywitanie po latach :)
    Od: "Mlody" <mlody@h(tutaj 0).pl>

    Witam,

    Jakoś tak po latach niebytu coś mnie wzięło żeby znowu zacząc tu zaglądać po
    tym jak natrafiłem przypadkowo na twarzoksiążce na niejakiego Przemka V :)
    Więc witam serdecznie tych ze "strarszej gwardii" co jeszcze będą mnie
    pamiętać, i oczywiście tych którzy nie znają :)
    Żeby nie było po latach wierności zdradziłem markę VW po nieśmieralnych
    Jettach 1,6D i Vento 1.9TDI nastał czas Audi.
    Trafiło na straszną francę pod tytułem A4 B5 2.5 V6 TDI Quattro, którą
    szybko zaczałem nazywać "moją najdroższą" bo wiedziałem że dwa pińć TDI V6
    to samo zło, ale nie spodziewałem się że aż tak, historia długa i smutna, do
    tego stopnia że mimo iż w zaprzyjaźnionym warsztacie zostawiałem grube kwoty
    to i tak mechanik zaczął wyzywać ten samochód i jak ostatnio podjechałem
    innym samochodem i dla jaj powiedziałem że Audi już jedzie na lawecie to w
    pierszej chwili się załamał a potem kazał mi spie*****ć z tym samochodem i
    wrócić jak kupię coś normalnego bo on za żadne pieniądze nie chce już jej
    dotykać :P
    Ale mimo iż samochód nie najmłodszy, to pewnymi względami i przyjemnością
    prowadzenia rekompensuje to co musiałem znieść.
    Genetalnie 2.5 V6 TDI mogę polecić tylko ludziom o mocnych nerwach,
    posiadjącym więcej niż jeden samochód w rodzinie, mającym zaprzyjaźniony
    warsztat na dobrym poziomie, i nie płaczącym nad każdą złotówką włożoną w
    naprawy :P

    --
    Pozdrawiam!
    Mlody

  • 2. Data: 2012-01-18 22:44:33
    Temat: Re: Przywitanie po latach :)
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 18-01-2012 o 22:40:13 Mlody .pl> <mlody@h> napisał(a):

    > Witam,
    >
    > Jako? tak po latach niebytu co? mnie wzie?o ?eby znowu zacz?c tu zagl?daae

    Witamy

    Pamiętamy, pamiętamy.

    Już jakoś tak jest że po latach przychodzą wspomnienia...

  • 3. Data: 2012-01-18 22:45:21
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 18-01-2012 22:40, Mlody pisze:
> [...]
    > Więc witam serdecznie tych ze "strarszej gwardii" co jeszcze będą mnie
    > pamiętać, i oczywiście tych którzy nie znają :)

    Ściema ;-)

    --
    Paweł

  • 4. Data: 2012-01-18 22:52:30
    Od: "Mlody" <mlody@h(tutaj 0).pl>

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    > Ściema ;-)

    :)
    Poważnie ostanie posty miałem z 23.12.2009 jak dzisiaj odpaliłem :)

  • 5. Data: 2012-01-18 22:57:48
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2012-01-18 22:40, Mlody pisze:
    > Witam,
    >
    > Jako? tak po latach niebytu co? mnie wzi?o ?eby znowu zacz?c tu zagl?da? po
    > tym jak natrafi?em przypadkowo na twarzoksi??ce na niejakiego Przemka V :)
    > Wi?c witam serdecznie tych ze "strarszej gwardii" co jeszcze b?d? mnie
    > pami?ta?, i oczywi?cie tych kt?rzy nie znaj? :)

    Cześć Młody.
    Wszystko piknie, ale żeby taki usenetowy staruch se Ołtluka nie połatał?
    Litości!

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 6. Data: 2012-01-18 23:05:43
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 18-01-2012 22:52, Mlody pisze:
    > Użytkownik "DoQ"<p...@g...com> napisał w wiadomości
    > Poważnie ostanie posty miałem z 23.12.2009 jak dzisiaj odpaliłem :)

    Ściema znaczy siema - takiś Młody?? ;)

    --
    Paweł

  • 7. Data: 2012-01-18 23:23:19
    Od: "Mlody" <mlody@h(tutaj 0).pl>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> napisał w
    wiadomości news:jf7f8s$mg$1@news.dialog.net.pl...
    > Cześć Młody.
    > Wszystko piknie, ale żeby taki usenetowy staruch se Ołtluka nie połatał?
    > Litości!

    Ano widzisz, taki staruch że Outlooka używa i zapomniał jak się go uzdatnia
    do użycia :)
    Jak ktoś przypomni co za łatkę się ściągało to będę wdzięczny.

  • 8. Data: 2012-01-18 23:33:45
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Mlody napisał(a):
    > Jak ktoś przypomni co za łatkę się ściągało to będę wdzięczny.
    Siemka :)
    Może to. OE-QuoteFix
    --
    Krzysiek

  • 9. Data: 2012-01-18 23:36:08
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Mlody

    > Jak kto? przypomni co za ?atke sie ?ci?ga?o to bede wdzieczny.

    Przede wszystkim deklarację kodowania się ustawiało, żadnych łatek do
    tego nie potrzeba.

  • 10. Data: 2012-01-18 23:57:25
    Od: Tom <t...@s...com>

    Dnia Wed, 18 Jan 2012 23:33:45 +0100, Krzysztof 45 napisał(a):

    > Siemka :)
    > Może to. OE-QuoteFix

    albo OE PowerTool
    http://www.grzegorz.net/oe/oept.php