  • 1. Data: 2012-01-17 23:11:35
    Temat: [YT] 5 mln odsłon w 5 dni
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    http://www.youtube.com/watch?v=Te0V71sGoxA

    jak ktoś lubi takie klimaty jak się amerykanie bawią, to polecam.

  • 2. Data: 2012-01-17 23:44:41
    Temat: Re: [YT] 5 mln odsłon w 5 dni
    Od: to <t...@i...pl>

    begin m...@i...pl

    > http://www.youtube.com/watch?v=Te0V71sGoxA
    >
    > jak ktoś lubi takie klimaty jak się amerykanie bawią, to polecam.

    Fajnie brzmi ten Mustang, tylko dlaczego niszczy trawę?

  • 3. Data: 2012-01-17 23:59:52
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    On Tue, 17 Jan 2012 23:11:35 +0100, m...@i...pl wrote:

    > http://www.youtube.com/watch?v=Te0V71sGoxA
    >
    > jak ktoś lubi takie klimaty jak się amerykanie bawią, to polecam.

    Film jak film - jedno mnie tam zawsze wizualnie denerwuje.

    Raz ujęcie uda im się nakręcić może i za pierwszym razem i jadą wtedy po w
    miarę czystym asfalcie.
    Ale w wielu scenach widać że to było ujęcie numer klinanaście i na asfalcie
    widać wszystkie poprzednie nieudane próby :)

  • 4. Data: 2012-01-18 00:26:31
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2012-01-17, Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> wrote:

> [...]
    > Ale w wielu scenach widać że to było ujęcie numer klinanaście i na asfalcie
    > widać wszystkie poprzednie nieudane próby :)

    No bo oni PMSu nie czytają i tylko dlatego nie potrafią za pierwszym
    razem idalnie przejechać każdego zakrętu...

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 5. Data: 2012-01-18 00:31:46
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Krzysiek Kielczewski

    > No bo oni PMSu nie czytają i tylko dlatego nie potrafią za pierwszym
    > razem idalnie przejechać każdego zakrętu...

    Ja myślę, że to przez te wszystkie trzyliterowe bożki, których zapomnieli
    powyłączać...