  • 1. Data: 2012-01-18 12:07:19
    Temat: Znów protesty przeciwko wysokim cenom paliw w Polsce
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    http://radlow.cba.pl/3772/stop-drogiemu-paliwu-w-pol
    sce/#more-3772

    https://www.facebook.com/pages/Stop-wysokim-cenom-pa
    liw-w-Polsce/220579961360076
    --
    Krzysiek

  • 2. Data: 2012-01-18 12:20:41
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2012-01-18 12:07, Krzysztof 45 pisze:

    > http://radlow.cba.pl/3772/stop-drogiemu-paliwu-w-pol
    sce/#more-3772

    > https://www.facebook.com/pages/Stop-wysokim-cenom-pa
    liw-w-Polsce/220579961360076

    Zlot dziewic?

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 3. Data: 2012-01-18 12:35:55
    Od: "Tadeusz" <...@s...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof 45" <> napisał w wiadomości ...

    > http://radlow.cba.pl/3772/stop-drogiemu-paliwu-w-pol
    sce/#more-3772

    > https://www.facebook.com/pages/Stop-wysokim-cenom-pa
    liw-w-Polsce/220579961360076

    Znowu bezsensownie gówno a nie żaden protest!!!
    Poza wkurwieniem innych, bogu ducha winnych użytkowników oprotestowanych
    dróg nie widzę żadnego wpływu tej akcji na osoby/instytucje mogące mieć
    wpływ na cenę paliwa :(

    żeby chociaż na Wiejskiej protestowali :) a tak to tylko spalą w tym
    "żółwiu" więcej paliwa i będą nakręcać popyt :)

  • 4. Data: 2012-01-18 12:44:56
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 18 Jan 2012 12:35:55 +0100, Tadeusz

    > żeby chociaż na Wiejskiej protestowali :)

    E... e... idź, idź... ;P

    --
    Pozdor Myjk
    http://xcarlink.pl - zmieniarka *MP3*

  • 5. Data: 2012-01-18 12:45:48
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Tadeusz napisał(a):
    > żeby chociaż na Wiejskiej protestowali :) a tak to tylko spalą w tym
    > "żółwiu" więcej paliwa i będą nakręcać popyt :)
    Zgadzam się z Tobą.
    Akcja z Wiejską spacyfikowaną na tydzień odniosłaby lepszy oddźwięk.
    --
    Krzysiek

  • 6. Data: 2012-01-18 12:48:21
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 18 Jan 2012 12:45:48 +0100, Krzysztof 45

    > Akcja z Wiejską spacyfikowaną na tydzień odniosłaby lepszy oddźwięk.

    Jak wierzysz w bajki, to mogę ci na dobranoc poczytać.
    Aczkolwiek teraz trochę zachrypnięty jestem. :P

    --
    Pozdor Myjk

  • 7. Data: 2012-01-18 12:56:01
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Myjk napisał(a):
    > Jak wierzysz w bajki, to mogę ci na dobranoc poczytać.
    > Aczkolwiek teraz trochę zachrypnięty jestem. :P
    Może i masz racje że to bajki, a może i nie.
    Jak by w ludziach było tyle weny co w latach osiemdziesiątych, rozpierdolili by ich
    wszystkich z
    wiejskiej w pizdu.
    --
    Krzysiek

  • 8. Data: 2012-01-18 13:20:46
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Jak by w ludziach było tyle weny co w latach osiemdziesiątych,
    > rozpierdolili by ich wszystkich z wiejskiej w pizdu.

    Aleeeeeee, teraz mamy demo-kracje. Ktos ich wybral, wiec moga robic co chca.
    Dostali tzw. przyzwolenie i to 2x wiec swiadczy to tylko o tym, ze albo
    ludzie sa debilami, albo Polacy to bogaty narod. Wsio. Jest dobrze :)

    sz.

  • 9. Data: 2012-01-18 14:34:37
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 18 Jan 2012 12:56:01 +0100, Krzysztof 45

    > Może i masz racje że to bajki, a może i nie.
    > Jak by w ludziach było tyle weny co w latach
    > osiemdziesiątych, rozpierdolili by ich wszystkich
    > z wiejskiej w pizdu.

    Człowieku, zastanów się -- przecież teraz nami rządzą ci, którzy wtedy, w
    latach osiemdziesiątych, mieli tyyyyyle weny! Stąd, czy aby jesteś
    przekonany, że to dobra droga do normalności?

    Śmiechu warte.

    --
    Pozdor Myjk

  • 10. Data: 2012-01-18 14:39:05
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Myjk,

> [...]
    > latach osiemdziesiątych, mieli tyyyyyle weny! Stąd, czy aby jesteś
    > przekonany, że to dobra droga do normalności?

    Wena się skończyła 13 grudnia 1982 roku. Komuna przytarła nam tak
    nosa, że do dzisiaj się nie pozbieraliśmy :(

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl