  • 1. Data: 2011-09-13 15:33:02
    Temat: Pyrzowice - Rabka
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    pytanie do znających okolice i praktykujacych tam :)
    Która trasa?
    1. A4 do Kraka i na Myślenice Zakopianką?
    2. Czy od Katowic na Oświęcim i Wadowice i dalej na Myślenice czy Sucha
    Beskidzka?
    pzdr
    GL

  • 2. Data: 2011-09-13 15:47:51
    Temat: Re: Pyrzowice - Rabka
    Od: Marek 'marcus075' Karweta <m...@g...com>

    glang, Tue, 13 Sep 2011 15:33:02 +0200, pl.misc.samochody:

> [...]
    > 1. A4 do Kraka i na Myślenice Zakopianką?
    > 2. Czy od Katowic na Oświęcim i Wadowice i dalej na Myślenice czy Sucha

    Zależy kiedy i czy masz czas. Bo w niedzielę rano trasa A4 -> 7 będzie
    znacznie szybsza. A w piątkowe popołudnie zdarzyć może się absolutnie
    wszystko.

    --
    Pozdrowienia,
    Marek 'marcus075' Karweta | Dwa kieliszki wystarczą.

  • 3. Data: 2011-09-13 16:03:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "glang" <g...@o...pl> napisał w
> [...]
    > Która trasa?
    > 1. A4 do Kraka i na Myślenice Zakopianką?
    > 2. Czy od Katowic na Oświęcim i Wadowice i dalej na Myślenice czy

    Moze sa jakies lepsze drogi, ale ogolnie 28-ka przez Wadowice
    strasznie kiepsko sie jedzie.
    Ma to sens jedynie w dniach spedu narodowego, gdy sie spodziewasz
    100km korka na zakopiance :-)

    J.

  • 4. Data: 2011-09-13 16:24:00
    Od: "glang" <g...@o...pl>

> [...]
    > 1. A4 do Kraka i na Myślenice Zakopianką?
    > 2. Czy od Katowic na Oświęcim i Wadowice i dalej na Myślenice czy Sucha

    jazda jutro tj środa w dzień powszedni :)
    pzdr
    GL

  • 5. Data: 2011-09-13 17:40:53
    Od: Marek 'marcus075' Karweta <m...@g...com>

    glang, Tue, 13 Sep 2011 16:24:00 +0200, pl.misc.samochody:

    > jących okolice i praktykujacych tam :)
    >
    > jazda jutro tj środa w dzień powszedni :)

    Zależy od godziny. Ale ja bym jechał jednak A4/7.

  • 6. Data: 2011-09-13 21:22:03
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Tue, 13 Sep 2011 16:03:39 +0200, J.F. napisał(a):

> [...]
    > strasznie kiepsko sie jedzie.
    > Ma to sens jedynie w dniach spedu narodowego, gdy sie spodziewasz

    W ostatni długi weekend jak wracałem z Zakopanego w sobotę (dużo osób się
    wybrało w tym dniu do Zakopanego) :
    - zakopianka zakorkowana (na CB mówili że od Krakowa),
    - z Wadowic do Makowa (DK28) korek, czas przejazdu pomiedzy tymi dwoma
    miejscowościami 3h. Przed Wadowicami od Zatoru korek na 1h.
    Tutaj pozdrawiam orszak weselny który, na wlocie do Wadowic około 14:45
    prosił (poprzez CB) by ich przepuscić bo w Makowie muszą być o 15:30 u
    młodej :)

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 7. Data: 2011-09-15 09:13:47
    Od: "glang" <g...@o...pl>

> [...]
    > 1. A4 do Kraka i na Myślenice Zakopianką?
    > 2. Czy od Katowic na Oświęcim i Wadowice i dalej na Myślenice czy Sucha

    wróciłem. przejechałem be żadnych problemów trasą nr 1 w Lubieniu odbijając
    na Mszanę Dolną :)
    dzięki za sugestie
    pzdr
    GL