  • 1. Data: 2013-10-03 11:55:14
    Temat: Pytania o voip
    Od: "Natiah" <A...@w...pl>

    Czy tu mozna pytac o telefonie voip?
    Czy forum voip.telefonia umarla?
    Jakie miejsca polecacie do dyskusji o podobnej tematyce?

    Mam pytanie.
    Czy znacie firme swiadczaca uslugi voip ale globalnie.
    Tzn. rejestruje sie u nich i moge zalozyc sobie numer lokalny np. dla Lotwy,
    Portoryko albo Wenezueli.
    I z tych numerow zrobie sobie przekierowanie np. na numer komorkowy w PL
    albo stacjonarny w USA (albo innym kraju).
    I ktos dzwoni na moj numer na Lotwie a ja odbieram ten numer w Polsce.
    Ktora firma voip ma najtansze polaczenia do Polski? Ktora ma najlepsza
    jakosc polaczen?
    Chodzi mi o kilka numerow w kazdym kraju.

    Z tego co widze to np. w Polsce ipfon daje tylko polskie numery. Podobnie w
    innych polskich firmach.

  • 2. Data: 2013-10-03 12:44:44
    Temat: Re: Pytania o voip
    Od: i...@p...pl

    W dniu czwartek, 3 października 2013 11:55:14 UTC+2 użytkownik Natiah napisał:
    > Czy tu mozna pytac o telefonie voip?
    > Czy forum voip.telefonia umarla?

    Polecam alt.pl.voip

    Ircys

  • 3. Data: 2013-10-03 12:46:29
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "Natiah" <A...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > I z tych numerow zrobie sobie przekierowanie np. na numer komorkowy w PL
    > albo stacjonarny w USA (albo innym kraju).

    A po pardon le mot chuj przekierowywać VoIP? Przecież idea tego na tym
    polega, że sobie tworzysz konto i odbierasz z dowolnego miejsca na świecie,
    gdzie tylko możesz połączyć się z netem i zalogować na serwer! Rodzina z USA
    ma warszawski numer, w VoIP właśnie. Po co by mieli ten numer przekierowywać
    na amerykański będąc w USA? Bezsens...

    > I ktos dzwoni na moj numer na Lotwie a ja odbieram ten numer w Polsce.

    No i po co przekierowywać? Zakładasz sobie na łotewskim serwerze numer VoIP
    i logujesz się z Polski! (czy z dowolnego innego miejsca na świecie, które
    cię wypuści do tego serwera)

    > Ktora firma voip ma najtansze polaczenia do Polski? Ktora ma najlepsza
    > jakosc polaczen?
    > Chodzi mi o kilka numerow w kazdym kraju.

    UGD...

    > Z tego co widze to np. w Polsce ipfon daje tylko polskie numery. Podobnie
    > w innych polskich firmach.

    Szukaj dalej...

    --
    ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.