  • 1. Data: 2013-09-27 15:56:19
    Temat: kindle z orange - z reklamami czy bez?
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    Witam,

    Czy wie ktoś może czy czytnik Kindle, który można wziąć ze sklepu
    Orange'a to wersja z reklamami czy bez?

    Jakub Rakus

  • 2. Data: 2013-09-28 17:51:13
    Temat: Re: kindle z orange - z reklamami czy bez?
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Jakub Rakus napisał:

    > Czy wie ktoś może czy czytnik Kindle, który można wziąć ze sklepu
    > Orange'a to wersja z reklamami czy bez?

    Jak kupowałem w Amazonie, to wersja z reklamami była niedostępna dla
    zamawiających z Polski. Reklamy są miejscowe, amerykańskie, więc nic
    w tym dziwnego. Dziwne by było, gdyby przy kupnie w Orange było inaczej.

    A po co właściwie kupować w Orange? I dlaczego oni to sprzedaja u siebie?
    Normalny Kindle z Amazona ma kartę SIM AT&T z wieczystym i darmowym
    roamingiem obejmującym cały świat (od pewnego czasu jest limit transferu,
    ale mało dokuczliwy). Tepsiarze sprzedają SIM-y konkurencji? A może
    cawniaki jedne wkładaja do środka własne karty i każą co miesiąc płacić
    abonament?!

    --
    Jarek

  • 3. Data: 2013-09-28 22:14:51
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    On 28.09.2013 17:51, Jarosław Sokołowski wrote:

> [...]
    > ale mało dokuczliwy). Tepsiarze sprzedają SIM-y konkurencji? A może
    > cawniaki jedne wkładaja do środka własne karty i każą co miesiąc płacić

    Już się dowiedziałem bezpośrednio od Orange, że to wersja bez reklam. A
    kupuję w Orange tylko dlatego, że przy przedłużaniu umowy mogę go wziąć
    kilka razy taniej niż w sklepie.

    Jakub Rakus

  • 4. Data: 2013-09-28 22:29:05
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Jakub Rakus napisał:

    > Już się dowiedziałem bezpośrednio od Orange, że to wersja bez reklam. A
    > kupuję w Orange tylko dlatego, że przy przedłużaniu umowy mogę go wziąć
    > kilka razy taniej niż w sklepie.

    To znaczy za ile? I czy to jest wersja 3G z darmowym roamingiem, czy jakiś
    Pomarańczowa Alternatywa?

    --
    Jarek

  • 5. Data: 2013-09-29 18:53:32
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On 28 Sep 2013 15:51:13 GMT, Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    wrote:

    >Jak kupowałem w Amazonie, to wersja z reklamami była niedostępna dla
    >zamawiających z Polski. Reklamy są miejscowe, amerykańskie, więc nic
    >w tym dziwnego. Dziwne by było, gdyby przy kupnie w Orange było inaczej.
    mbank rozdawał rok temu z reklamami amerykańskimi.

    WAM

  • 6. Data: 2013-09-29 19:11:50
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan WAM napisał:

    > mbank rozdawał rok temu z reklamami amerykańskimi.

    Może mbankowi też to ktoś wcześniej rozdał?

    --
    Jarek

  • 7. Data: 2013-09-29 19:52:48
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    On 28.09.2013 22:29, Jarosław Sokołowski wrote:

    > To znaczy za ile? I czy to jest wersja 3G z darmowym roamingiem, czy jakiś
    > Pomarańczowa Alternatywa?

    Szczerze? Nie wiem i nie bardzo mnie to interesuje, do rozmawiania to ja
    mam telefon, czytnik chcę mieć do czytania.

    Jakub Rakus

  • 8. Data: 2013-09-29 20:44:24
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Jakub Rakus napisał:

    > Szczerze? Nie wiem i nie bardzo mnie to interesuje, do rozmawiania to
    > ja mam telefon, czytnik chcę mieć do czytania.

    No ale przecież Kindlem i tak się pogadać nie da. Ten roaming, to jest
    właśnie do czytania. Ja tak czytam gazety, portale, maile itp. Fajna
    rzecz w sumie. Zwłaszcza poza UE to duża oszczędność.

    --
    Jarek

  • 9. Data: 2013-09-30 09:41:57
    Od: Rafał Wiśniewski <r...@p...onet.pl>

    On 2013-09-28 17:51, Jarosław Sokołowski wrote:

> [...]
    > ale mało dokuczliwy). Tepsiarze sprzedają SIM-y konkurencji? A może
    > cawniaki jedne wkładaja do środka własne karty i każą co miesiąc płacić

    ale to jest kindle bez 3g

    http://orange.strefamarek.allegro.pl/czytnik-e-booko
    w-kindleabo-499-orange.html

  • 10. Data: 2013-09-30 19:14:55
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Rafał Wiśniewski napisał:

    > ale to jest kindle bez 3g
    >
    > http://orange.strefamarek.allegro.pl/czytnik-e-booko
    w-kindleabo-499-orange.html

    Od samego początku o to pytałem. Kindle sam w sobie jest uroczym
    urządzeniem, ale łączność 3G, to ogromny dodatkiem do niego.
    Jak kupowałem, to nie miałem wątpliwości, że trzeba brać wersję
    zdolną do atonomicznego łączenia się z Internetem (natomiast
    reklamy zdaje się w ogóle nie przeszkadzają -- widać je tylko
    wtedy, gdy sprzęt jest wyłączony).

    --
    Jarek