  • 1. Data: 2011-01-24 14:58:17
    Temat: Pytanie do użytkowników Samsunga SGH D780
    Od: Rex <w...@z...pl>

    Witam,

    mam telefon jak w temacie. W trakcie rozmowy mniej
    więcej co 2 minuty pojawia się krótka melodyjka
    trwająca 2-3 sekundy. Jest to dosyć irytujące. Nie
    wiem jak to wyłączyć.

    Będę wdzięczny za podpowiedź.
    Z góry dziękuję.

    --
    Pozdrawiam,
    Rex

  • 2. Data: 2011-01-25 23:28:09
    Temat: Re: Pytanie do użytkowników Samsunga SGH D780
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-01-24 15:58, Rex pisze:
> [...]
    > więcej co 2 minuty pojawia się krótka melodyjka
    > trwająca 2-3 sekundy. Jest to dosyć irytujące. Nie

    To powinno być gdzieś tam w opcjach gdzie pikanie klawiatury.

    --
    animka

  • 3. Data: 2011-01-26 12:00:14
    Od: Rex <w...@z...pl>

    W dniu 2011-01-26 00:28, animka pisze:

    > To powinno być gdzieś tam w opcjach gdzie pikanie
    > klawiatury.

    Pikanie klawiatury jest w
    ustawienia>telefon>profile
    telefonu>normalny>dźwięki telefonu>dźwięki klawiszy.

    W dźwiękach telefonu są tylko dźwięki klawiszy i
    dźwięki wł./wył. telefonu. Obie opcje są wyłączone.

    --
    Pozdrawiam,
    Rex

  • 4. Data: 2011-01-26 17:55:20
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-01-26 13:00, Rex pisze:

> [...]
    >
    > W dźwiękach telefonu są tylko dźwięki klawiszy i
    > dźwięki wł./wył. telefonu. Obie opcje są wyłączone.

    To może gdzieś w opcjach połączeń. Musi to gdzieś być.

    --
    animka