  • 1. Data: 2011-01-24 15:01:50
    Temat: Przeniesienie numeru Simplus -> mBank mobile
    Od: Rex <w...@z...pl>

    Witam,

    noszę się z zamiarem przeniesienia numeru z
    Simplusa do mBank mobile.

    Długo trwa takie przeniesienie? Głównie chodzi mi
    o to jak długo numer nie jest aktywny w trakcie
    przenoszenia. Czy są jakieś knyfy, haczyki przy
    przenoszeniu? Jakieś ukryte opłaty, niedogodności
    itp ?

    --
    Pozdrawiam,
    Rex

  • 2. Data: 2011-01-24 17:32:49
    Temat: Re: Przeniesienie numeru Simplus -> mBank mobile
    Od: Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl>

> [...]
    > nie jest aktywny w trakcie przenoszenia. Czy są jakieś knyfy, haczyki
    > przy przenoszeniu? Jakieś ukryte opłaty, niedogodności itp ?

    Generalnie loteria. Ja przenosiłem jeden numer (z ery) i dopiero za
    drugim razem się udało. Kurier przywiózł SIM, ale okazało się, że
    poprzedni nie wyraża zgody, bo brakowało pesela. Po uzupełnieniu... kurier
    przywiózł drugą kartę. Może to nie wina mBanku, ale z kurierem ganiałem
    się przez kilka dni, bo do południa "ja nie mogłem", a po południu on.

    Karta nie działała przez 3 dni. Napisałem reklamację i otrzymałem
    znaczące gratisy przez okres pół roku.

    --
    Grzexs

  • 3. Data: 2011-01-24 17:45:49
    Od: Skylla <s...@n...op.pl>

    W dniu 2011-01-24 16:01, Rex pisze:
> [...]
    > nie jest aktywny w trakcie przenoszenia. Czy są jakieś knyfy, haczyki
    > przy przenoszeniu? Jakieś ukryte opłaty, niedogodności itp ?

    Sprawa ciągnęła się z 10 dni - ale to za sprawą super Siódemki -
    natomiast telefon działał bez przerwy - wyłączony w erze gdzieś w nocy i
    zalogowany w mbankmobile od samego rana.

  • 4. Data: 2011-01-24 21:17:16
    Od: "s@piens" <kolmi.no$pam@o2.pl.invalid>

    Skylla wrote:
    > Sprawa ciągnęła się z 10 dni - ale to za sprawą super Siódemki -
    > natomiast telefon działał bez przerwy - wyłączony w erze gdzieś w
    > nocy i zalogowany w mbankmobile od samego rana.

    U mnie kurier byl po dwóch dniach, po bodajże 3 dostałem info, że
    nastepnego dnia mnie przełączą i rano jak się obudziłem na wyswietlaczu
    był już mBank.

    To przy drugiej próbie, bo pierwsza zakonczyła się niepomyślnie z powodu
    braku PESEL w danych Orange.

    --
    Piotr