  • 1. Data: 2009-02-15 13:37:02
    Temat: Pytanie o Suzuki SV 650.
    Od: Sqeeb <sqeeb!cut.this.off!@o2.pl>

    Witam.
    http://moto.allegro.pl/item553422317_suzuki_sv_650_g
    ratis.html
    Czy te SV'ki są takie tanie czy to mina może być?
    Z nadmiaru czasu przeglądam allegro i widze że sporo jest takich
    z lat 98-2002.

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 2. Data: 2009-02-15 14:44:05
    Temat: Re: Pytanie o Suzuki SV 650.
    Od: "Tomek Sv650s" <t...@a...pl>

    SV'ka od 2003 to juz wtrysk.Faktycznie 9000 to moze byc troszke malo mimo ze
    te motocykle i tak tanieja.Lepiej kupic wersje gaznikowa za wieksze
    pieniadze w swietnym stanie niz wtryskowa ''po tuningu'':) sam mam 2003 na
    wtrysku i baaaaaaardzo dlugo szukalem.Jakbys mial jakies pytanie to smialo
    pisz,postaram sie pomoc.

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2009-02-15 20:47:33
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Sun, 15 Feb 2009 15:44:05 +0100
    "Tomek Sv650s" <t...@a...pl> wrote:

> [...]
    > wtrysku i baaaaaaardzo dlugo szukalem.Jakbys mial jakies pytanie to smialo

    W czym lepszy gaznik od wtrysku? Jak dla mnie to tylko mozliwosc pogrzebania
    przy motocyklu a z wtryskiem juz bym sam nie ryzykowal. Zreszta mnie ta SV'ka
    na pierwszego sprzeta nie interesi. Szukam swojej VFR 400 ;-) Szukam na nia kasy...

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 4. Data: 2009-02-15 21:16:06
    Od: "Tomek Sv650s" <t...@a...pl>

    No wlasnie chodzi o bezobslugowosc:)Zrobisz jak uwazasz wiec trzymam kciuki
    za znalezienie dobrego konia.A jezeli chodzi o vfr 400 to moim skromnym
    zdaniem nie jest to dobre rozwiazanie bo 400tk ogolnie wsrod motocykli byly
    malo popularne tak samo jak np. zxr400 wiec czesci i ich dostepnosc jest
    mocno utrudniona.Z tego co piszesz szukasz pierwszego sprzeta.Osobiscie nie
    polecam na poczatek V'ki...np.na rondzie bardzo latwo o uslizg tylnego
    kola.Mimo wszystko zycze powodzenia w znalezieniu dobrej sztuki:)

    pozdro

  • 5. Data: 2009-02-15 21:22:52
    Od: "Tomek Sv650s" <t...@a...pl>

    Wracajac do tamtej SV'ki z linku to chodzilo mi o to ze jest naprawde bardzo
    trudno znalezc ladna sztuke na wtrysku w rozsadnych pieniadzach.Ja
    zjezdzilem pol Polski i kazda oferta ''idealnego''konia byla mocno
    naciagana.

    Ps dobra rada przed kupieniem:
    nigdy nie wierz w tekst typu:
    ''motocykl w idealnym stanie, po lekkiej parkingówce'':)

  • 6. Data: 2009-02-16 13:00:12
    Od: Nikanor <p...@g...com>

    On 15 Lut, 22:16, "Tomek Sv650s" <t...@a...pl> wrote:

    >nie polecam na poczatek V'ki...np.na rondzie bardzo latwo o uslizg
    >tylnego kola.

    Na którym rondzie?

    --
    Nikanor
    DL650

  • 7. Data: 2009-02-16 13:54:11
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Sun, 15 Feb 2009 22:16:06 +0100
    "Tomek Sv650s" <t...@a...pl> wrote:

> [...]
    > wsrod motocykli byly malo popularne tak samo jak np.
    > zxr400 wiec czesci i ich dostepnosc jest

    Zdaje sobie z tego sprawe. Ale poki co jestem mocno wybredny i po dlugim przegladaniu
    katalogow itd ten mi sie podoba. Zobaczymy co bedzie dalej, czesci sie jakos
    znajdzie. Nie ma to byc moj glowny srodek transportu tylko czysta zabawa.

    > Z tego co piszesz szukasz pierwszego
    > sprzeta.Osobiscie nie polecam na poczatek V'ki...np.na
    > rondzie bardzo latwo o uslizg tylnego kola.

    Wiem, wiem. A znasz takie powiedzenie, ze kaczka sie nie nauczy doputy plywac dopoki
    wody w dupe nie nabierze? ;-)

    > Mimo wszystko zycze powodzenia w znalezieniu dobrej
    > sztuki:)

    Najpierw $. Wczesniej pewnie jak za rok nie spodziewam sie sprzeta. Teraz to nawet
    samochodem jezdzic nie moge.

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 8. Data: 2009-02-16 14:20:32
    Od: neuro <n...@g...com>

    On 16 Lut, 14:00, Nikanor <p...@g...com> wrote:

    > Na którym rondzie?

    Pewnie na tym, na którym rozsypali piach ;)

    neuro

  • 9. Data: 2009-02-17 13:41:16
    Od: "giguch" <g...@g...pl>

> [...]
    > bardzo trudno znalezc ladna sztuke na wtrysku w rozsadnych pieniadzach.Ja
    > zjezdzilem pol Polski i kazda oferta ''idealnego''konia byla mocno

    Witam.
    Wiem,róznie to bywa z tymi "nówkami"
    Ja mialem na sprzedaz SV 650 04rok z Anglii.
    Jakos male zainteresoiwanie bylo kupnem.
    Moze dlatego ze z Anglii i ludziska sie boja zgnilków.Mój byl stan salonowy
    14tys km przebiegu z dodatkami.5 miesiecy czekala na nabywce...
    Tak na marginesie -dla siebie kupilbym wersje na wtrysku niz
    gaznikowca.Nowsze -wtryskowe-nie mialy juz problemów z zacierajaca sie
    panewka.
    A najlepiej kupic SV 1000;-)
    pozdrawiam

  • 10. Data: 2009-02-17 13:55:26
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOpiko.homelinux.net>

    Dnia (Tue, 17 Feb 2009 14:41:16 +0100) ktos podajacy sie za giguch
    wyklawiaturowal co nastepuje:

> [...]
    > Tak na marginesie -dla siebie kupilbym wersje na wtrysku niz
    > gaznikowca.Nowsze -wtryskowe-nie mialy juz problemów z zacierajaca sie

    Jestes pewny, ze modele na wtrysku dobrze znosza jazde na jednym kole?
    Bo chyba z tego wynikal problem z panewka?

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3
    http://bikepics.com/members/piko/