  • 1. Data: 2009-02-15 15:24:27
    Temat: oznaczenia przeznaczenia opon
    Od: m...@o...pl

    Witam!!! mam problem z doborem opon do Suzuki DR 650 rse mam dostęp do
    bardzo ładnych opon (też nowych)w bardzo dobrych cenach. Rozmiary
    jakie są teraz to 90 90 21 przód i 130 80 17 tył chodzi mi o
    oznaczenia przeznaczenia np. MST czy są to opony enduro? Oraz jak ma
    się rozmiar np.150 70 17 można ją założyć? jest szersza co o tym
    sądzicie? wiem że czasami to pogarsza sprawe czy ktoś to testował w DR-
    ce. Chciałbym pojeżdzić w średnio trudnym terenie na początek las,
    troche piasku, szut. Gdyby ktoś potrzebował też jakiś rozmiarów
    piszcie sprawdze czy są dostępne. Pozdrawiam Kask.

  • 2. Data: 2009-02-16 14:17:34
    Temat: Re: oznaczenia przeznaczenia opon
    Od: m...@o...pl

    Czy nikt nie ma dostatecznej wiedzy na ten temat? czy pytanie jest
    banalne i wydaje się głupotą ? Pozdrawiam Kask.

  • 3. Data: 2009-02-16 14:31:58
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    m...@o...pl pisze:
    > Czy nikt nie ma dostatecznej wiedzy na ten temat? czy pytanie jest
    > banalne i wydaje się głupotą ? Pozdrawiam Kask.

    1. Oznaczenia opon szukaj na stronach ich producentow.
    2. Dopuszczalny rozmiar opony zalezy od szerokosci felgi. Ty jej nie
    podales.

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!