  • 1. Data: 2009-01-24 08:32:16
    Temat: Pytanie o fotografa na slub
    Od: <s...@p...fm>

    Witam

    Mam nadzieje ze nie zabijecie bo nie wiem czy to pytanie na ta grupe ale
    poszukuje fotografa na slub w Rzeszowie w terminie 2 maj 2009. . no a jesli
    juz zabijecie :p to najpierw podrzuccie alternatywne miejsce gdzie moge
    szukac

    dzieki i pozdrawiam

    Pawel

  • 2. Data: 2009-01-24 09:34:07
    Temat: Re: Pytanie o fotografa na slub
    Od: "Jakub Zarembski" <k...@z...com>

    Użytkownik <s...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > jesli
    > juz zabijecie :p to najpierw podrzuccie alternatywne miejsce gdzie moge

    Use google. :D

    Jakub Zarembski
    http://studiofoto.net.pl - fotografia ślubna

  • 3. Data: 2009-01-24 09:41:58
    Od: Kryhu <k...@p...pl>

    Hej

    http://www.forumslubne.pl/
    --
    Pozdro
    Kryhu

  • 4. Data: 2009-01-24 10:29:41
    Od: Niedzwiedz <n...@g...pl>

    s...@p...fm pisze:
> [...]
    > juz zabijecie :p to najpierw podrzuccie alternatywne miejsce gdzie moge

    na Forum fotografow Slubnych masz panel z ogloszeniami
    na forumslubne.pl masz ranking 50 fotografow napewno kogos znajdziesz

  • 5. Data: 2009-01-24 11:11:32
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2009-01-24 11:29:41 +0100, Niedzwiedz <n...@g...pl> said:

    > na Forum fotografow Slubnych masz panel z ogloszeniami
    > na forumslubne.pl masz ranking 50 fotografow napewno kogos znajdziesz

    Z tym na pewno, na drugiego maja to nie byłbym taki pewien.
    ;)
    ale pewnie jak zwykle się mylę.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem