  • 1. Data: 2009-01-23 16:06:36
    Temat: Podaż 5d
    Od: "Rakan" <n...@p...fm>

    Nastał chyba dobry czas na wyzbywanie sie 5d...ida jak ciepłe buły. A gdzie
    Ci krzykacze
    którzy wraz z ogłoszeniem 5dmk2 postanowili wyzbyć sie C ? :)
    Raku

  • 2. Data: 2009-01-23 16:25:31
    Temat: Re: Podaż 5d
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Rakan" napisał
    > Nastał chyba dobry czas na wyzbywanie sie 5d...ida jak ciepłe buły. A
    > gdzie Ci krzykacze
    > którzy wraz z ogłoszeniem 5dmk2 postanowili wyzbyć sie C ? :)

    No.
    W zeszłym roku planowałem kupić używkę. Te co widziałem (zdjęcia przesyłane
    z Allegro) to był złom za duży szmal. Teraz widzę, że wciąż cena na 5D stoi
    wysoko, bym czekał...
    A tak zrobiłem zmianę 20D na 40D i jeszcze zostały pieniądze na doszklenie
    się : )
    40D z 135 L jest dla mnie więcej warte niż 5D bez 135L ; )

    adam

  • 3. Data: 2009-01-23 16:45:22
    Od: "Rakan" <n...@p...fm>

> [...]
    > się : )
    > 40D z 135 L jest dla mnie więcej warte niż 5D bez 135L ; )

    nooo 135 to klasa, ma znajomy, ale wg mnie to deko nieporęczne szkło. W
    pomieszczeniu i do portretu za długie w plenie za krótkie,
    ale jakości zarzucic nie mozna.
    Rak

  • 4. Data: 2009-01-23 17:06:42
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Rakan" napisał

    > nooo 135 to klasa, ma znajomy, ale wg mnie to deko nieporęczne szkło. W
    > pomieszczeniu i do portretu za długie w plenie za krótkie,
    > ale jakości zarzucic nie mozna.

    No jest lekko nieporęczne. Tyle, że ja akurat mam takiego świra, że 17-40,
    60 macro i 135 na cropie pokrywa mi wszelkie zapotrzebowania ; )

    adam

  • 5. Data: 2009-01-23 17:10:25
    Od: Kryhu <k...@p...pl>

    Rakan pisze:

    Hej

    > Nastał chyba dobry czas na wyzbywanie sie 5d...ida jak ciepłe buły. A gdzie
    > Ci krzykacze
    > którzy wraz z ogłoszeniem 5dmk2 postanowili wyzbyć sie C ? :)

    No jak to gdzie, właśnie z XXD przesiadają sie na 5d1 ;)

    Tylko tak się zastanawiam po co się go wyzbywać? Nowy 5d2 oprócz
    większej matrycy nie ma chyba nic znaczącego do zaoferowania w stosunku
    do starego 5d?
    Do wielkości odbitek A3 pewnie nie widać przyrostu detali nawet na
    najlepszej odbitce, mylę się?
    Czyli matryca bardziej do wykorzystania przez zawodowca, tylko który
    zawodowiec chce tą matrycę w korpusie 5d? ;)
    --
    Pozdro
    Kryhu

  • 6. Data: 2009-01-23 17:16:56
    Od: "marcin.STIG.saldat" <s...@p...pl>

    l...@l...localdomain pisze:

    > Większość ślubnych w tym kraju?

    A od kiedy slubni drukuja plakaty ze swoich zdjec? :)

    --
    Pozdrawiam,
    marcin.STIG.saldat

  • 7. Data: 2009-01-23 17:23:18
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <glctm2$j3p$1@news.onet.pl>,
    Kryhu nabazgrał:
    > Czyli matryca bardziej do wykorzystania przez zawodowca, tylko który
    > zawodowiec chce tą matrycę w korpusie 5d? ;)

    Większość ślubnych w tym kraju?

    --
    2 * linux/kernel/panic.c
    144 for ( ; ; )

  • 8. Data: 2009-01-23 17:53:20
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2009-01-23 18:16:56 +0100, "marcin.STIG.saldat" <s...@p...pl> said:

    > A od kiedy slubni drukuja plakaty ze swoich zdjec? :)

    A nie o iso chodzi przypadkiem?
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2009-01-23 18:09:00
    Od: "marcin.STIG.saldat" <s...@p...pl>

    JA pisze:

    > A nie o iso chodzi przypadkiem?

    No chyba raczej wysokie ISO 5D ma lepsze niz 5DII... :)

    --
    Pozdrawiam,
    marcin.STIG.saldat

  • 10. Data: 2009-01-23 18:17:04
    Od: "Rakan" <n...@p...fm>

    > No chyba raczej wysokie ISO 5D ma lepsze niz 5DII... :)

    :)) czyli ten 5d nie jest az tak zły na jakiego wyglądał zanim pokazali
    5dmk2...
    okazalo sie za teraz wiekszość chce 5d a nikt nie chce sprzedac :)
    Rak