  • 1. Data: 2014-04-02 20:30:25
    Temat: Pytanie o polskie nazwy części
    Od: Dres Golf <d...@g...com>

    Czy ktoś mógłby mi powiedzieć jak się te części po polsku nazywają:

    http://www.autoteiledirekt.de/mapco-2032056.html
    http://www.ebay.de/itm/FEBI-2-Stuck-Gummilager-Langs
    lenker-Gummi-Lagerung-Lager-hinten-BMW-3-X3-E36-E46-
    /400293599223?pt=DE_Autoteile&hash=item5d335b97f7

    Pierwsze są do przednich kół, a drugie do tylnych.
    Ile mniej więcej wymiana tego kosztuje?

  • 2. Data: 2014-04-02 20:41:30
    Temat: Re: Pytanie o polskie nazwy części
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 02 Apr 2014 20:30:25 +0200, Dres Golf napisał(a):

    > Pierwsze są do przednich kół, a drugie do tylnych.
    Pierwsze to prawdopodobnie przegub kulowy a drugie to tuleja
    metalowo-gumowa, potocznie silentblok.

    > Ile mniej więcej wymiana tego kosztuje?
    A nie mam pojęcia :) Ale za dwa przeguby i dwie tuleje nie dałbym więcej
    jak 100-150 zł za robociznę.

    --
    Jacek

  • 3. Data: 2014-04-02 20:57:08
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

> [...]

    /400293599223?pt=DE_Autoteile&hash=item5d335b97f7

    > Pierwsze są do przednich kół, a drugie do tylnych.

    Pierwsze to sworzeń kulowy, drugie to tuleja metalowo-gumowa. Moim zdaniem
    pięć dych za wymianę to tanio, stówa drogawo. Cena będzie zależeć od ilości
    pracy jaką trzeba wykonać by wyszarpać z samochodu wahacz, czy drążek, w
    którym to siedzi. Może też dojść koszt ustawienia zbieżności albo
    geometrii. Tak, czy tak parę stówek poleci :\

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 4. Data: 2014-04-02 22:07:24
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Dres Golf pisze tak:

    > Czy ktoś mógłby mi powiedzieć jak się te części po polsku nazywają:

    http://autowak.com.pl/start.asp?WCU=~TUpNQVAxOTY2Ni8

    http://autowak.com.pl/start.asp?WCU=~TVczMyAzMiAxIDE
    zNyA4MDYqQk1X
    http://tablica.pl/oferta/tuleja-wahacza-tyl-lemforde
    r-bmw-3-e36-e46-x3-e83-CID5-ID5rAe3.html

    --
    Piter

  • 5. Data: 2014-04-02 22:28:11
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Jacek Maciejewski pisze tak:

    > A nie mam pojęcia :) Ale za dwa przeguby i dwie tuleje nie dałbym
    > więcej jak 100-150 zł za robociznę.

    Konflikt oczekiwań. Dobrze, że nie zostałem mechanikiem :)

    Jest 23:41, piątek. Na osiedlach słychać basowy łomot.
    Słoiki ryczą Autobiografię Perfectu. Dzwoni tel.

    - Halo

    - Tak słucham

    - Proszę pana nie ma prądu. Studenci po pijaku spalili instalację,
    mięso się rozmraża. Help!

    - Proszę zachować spokój. Jesteśmy w drodze.

    --
    Piter

  • 6. Data: 2014-04-03 21:59:01

    W dniu 02-04-2014 20:57, P.B. pisze:

> [...]
    > którym to siedzi. Może też dojść koszt ustawienia zbieżności albo
    > geometrii. Tak, czy tak parę stówek poleci :\

    no i samemu tego raczej nie zrobi, chyba ze ma prase zeby to
    wycisnac/wcisnac nowe.