  • 1. Data: 2009-12-27 15:45:37
    Temat: Pytanie z serii "co kupić"
    Od: "Jarek" <w...@o...pl>

    Witam,
    do tej pory uzawsze byłem wierny Nokii. W chwili obecnej używam E52 i powoli
    przymierzam się do zakupu "dotykowca". Niedługo ma pojawić się Nokia X6,
    którą właśnie biorę pod uwagę, ale będąc dzisiaj w sklepie miałem w rękach
    SE Satio i nie ukrywam, że spodobał mi się ten telefon. Oba telefony
    działają pod Symbianem i to też mi pasuje.
    Jakie są Wasze opinie, jako użytkowników SE Satio i jak SE jakościowo można
    przyrównać do Nokii.
    Z góry dziękuję za wszelkie sugestie i opinie.
    Pozdrawiam,
    Jarek

  • 2. Data: 2009-12-27 15:49:07
    Temat: Re: Pytanie z serii "co kupić"
    Od: Szadzik <s...@o...pl>

    Jarek pisze:

    > Jakie s? Wasze opinie, jako u?ytkowników SE Satio i jak SE jako?ciowo mo?na
    > przyrówna? do Nokii.
    > Z góry dzie^kuje^ za wszelkie sugestie i opinie.
    > Pozdrawiam,
    > Jarek

    Jeśli masz na myśli jakość wykonania to bez zastanowienia bierz Satio.

    --
    Szadzik

    I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

  • 3. Data: 2009-12-27 15:52:34
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 27 Dec 2009 15:49:07 +0000, Szadzik napisał(a):

    > Jeśli masz na myśli jakość wykonania to bez zastanowienia bierz Satio.

    Ten, którego sprzedaż była wstrzymywana ze względu na niedorobiony soft?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 4. Data: 2009-12-27 16:02:52
    Od: Szadzik <s...@o...pl>

    Waldek Godel pisze:

    > Ten, którego sprzedaż była wstrzymywana ze względu na niedorobiony soft?

    ZTCP wycofanie przez Carphone Warehouse okazało się kitem.

  • 5. Data: 2009-12-27 16:04:27
    Od: Szadzik <s...@o...pl>

    Waldek Godel pisze:

    > Ten, którego sprzedaż była wstrzymywana ze względu na niedorobiony soft?

    ZTCP wycofanie przez Carphone Warehouse okazało się kitem a soft został
    poprawiony.

    A jaki telefon jest dzisiaj wypuszczany z dorobionym softem? Może 10%
    tel jest dopracowanych w momencie wyjścia a potem się tylko wypuszcza
    poprawki.

  • 6. Data: 2009-12-27 16:20:48
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 27 Dec 2009 16:04:27 +0000, Szadzik napisał(a):

    > ZTCP wycofanie przez Carphone Warehouse okazało się kitem a soft został
    > poprawiony.

    PONIEWAŻ soft miał być poprawiony

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 7. Data: 2009-12-27 16:23:00
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 27 Dec 2009 16:04:27 +0000, Szadzik napisał(a):

    > ZTCP wycofanie przez Carphone Warehouse okazało się kitem a soft został
    > poprawiony.

    PONIEWAŻ został poprawiony, telefon wrócił do sprzedaży

    > A jaki telefon jest dzisiaj wypuszczany z dorobionym softem? Może 10%
    > tel jest dopracowanych w momencie wyjścia a potem się tylko wypuszcza
    > poprawki.

    więc jakie musiały być te wady, że mimo iż taka praktyka jest powszechna,
    zdecydowano o wstrzymaniu sprzedaży jednego z flagowych modeli tuż przed
    świętami...

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 8. Data: 2009-12-27 16:34:17
    Od: "Jarek" <w...@o...pl>

    > PONIEWAŻ został poprawiony, telefon wrócił do sprzedaży

    > więc jakie musiały być te wady, że mimo iż taka praktyka jest powszechna,
    > zdecydowano o wstrzymaniu sprzedaży jednego z flagowych modeli tuż przed
    > świętami...
    >
    > --
    > Pozdrowienia, Waldek Godel
    > awago.maupa.orangegsm.info | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po
    > zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do
    > kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz"

    Przyznam, że zaniepokoiły mnie Wasze informacje co do wadliwego softu w SE,
    ale z tego co już przegooglałem, to natknąłem się na kilka postów
    stwierdzających częste wieszanie się SE Satio.
    Pozdrawiam,
    Jarek

  • 9. Data: 2009-12-27 19:37:18
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Waldek Godel pisze:

    > Ten, którego sprzedaż była wstrzymywana ze względu na niedorobiony soft?

    Phi ... HD2 tez bylo wstrzymane no ale akurat WMa to poprawic sie i tak
    juz nie da. Wiec sprzedaz wznowiono.