  • 1. Data: 2009-12-27 19:36:06
    Temat: Porównanie sklepów Appstore, Android Market, Marketplace
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    I po co wojna kazdy sobie obejrzy porowna i ocenii

    http://www.youtube.com/watch?v=UfBcKzRU444

  • 2. Data: 2009-12-27 19:43:04
    Od: Szadzik <s...@o...pl>

    Jan Strybyszewski pisze:
    > I po co wojna kazdy sobie obejrzy porowna i ocenii
    >

    > http://www.youtube.com/watch?v=UfBcKzRU444

    Przestałbyś sie już ośmieszać tymi swoimi recenzjami Panie sciphone (wg.
    iJanka czyt. SCIFOUN)

    --
    Szadzik

    I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

  • 3. Data: 2009-12-27 19:46:58
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Szadzik pisze:

    > Przestałbyś sie już ośmieszać tymi swoimi recenzjami Panie sciphone (wg.
    > iJanka czyt. SCIFOUN)

    I po co to ujadanie.... zrob lepszy tylko najpierw dodaj 96452aplikacji
    do Marketplace.

  • 4. Data: 2009-12-27 19:49:27
    Od: Szadzik <s...@o...pl>

    Jan Strybyszewski pisze:
    > I po co wojna kazdy sobie obejrzy porowna i ocenii
    >

    > http://www.youtube.com/watch?v=UfBcKzRU444

    A ja cały czas się zastanawiam ; na cholerę mi ten appstore? Od zawsze
    ściągam co mi trzeba z netu bez zewnętrznej kontroli co i kiedy
    instaluję. Rok 1981 jeszcze nie nastał nigdzie oprócz jednego Apple i z
    czego Ty się cieszysz?

  • 5. Data: 2009-12-27 19:53:10
    Od: Szadzik <s...@o...pl>

    Jan Strybyszewski pisze:
    > I po co wojna kazdy sobie obejrzy porowna i ocenii
    >

    > http://www.youtube.com/watch?v=UfBcKzRU444

    A po co miałby się rozwijać? WMowcy od zawsze żyją bez niego i nie dadzą
    się przerobić na bezmózgów co nie potrafią google używać.

    Co do gier płatnych. Znajdź mi grę tak złożoną na Apple jak SPB Brain
    Evolution to porozmawiamy. Sam kupiłem zarówno pierwszą jej wersję a
    potem kupiłem upgrade, bo są to gry baaaardzo rozbudowane i gra się w
    nie miesiącami a nie jakieś 'popierdółki' Panie tym razem Appl (wg.
    iJanka czyt. Eiple.)

  • 6. Data: 2009-12-27 19:53:58
    Od: Szadzik <s...@o...pl>

    Jan Strybyszewski pisze:

    > I po co to ujadanie.... zrob lepszy tylko najpierw dodaj 96452aplikacji
    > do Marketplace.

    Ja nie potrzebuję ich tam w ogóle. Żaden appstore nigdy nie był mi
    potrzebny.

  • 7. Data: 2009-12-27 19:55:49
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Szadzik pisze:

    > Ja nie potrzebuję ich tam w ogóle. Żaden appstore nigdy nie był mi
    > potrzebny.

    Hipokryta... sklep i dystrybucja cyfrowa softu nie byla mu potrzebna bo
    WM nigdy go nie mialo; ale za to brak MMS w iphonie wypominal przez
    287dni bo mu tak strasznie przeszkadzal braj obslugi w PRODUKCIE KTOREGO
    NIE MIAL az ... MMS trafil do iphona, czas znalesc sobie nowego konika...

  • 8. Data: 2009-12-27 19:57:14
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Szadzik pisze:

> [...]
    > ściągam co mi trzeba z netu bez zewnętrznej kontroli co i kiedy
    > instaluję. Rok 1981 jeszcze nie nastał nigdzie oprócz jednego Apple i z

    Oczywiscie z Windows Update tez NIGDY NIE KORZYSTASZ bo latki sciagasz z
    sieci torentow do windowsa, no wybacz ... ale brzmi to smiesznie.
    Toz nawet sam wielki MS uznal ze Appstore to najgenialniesza rzecz na
    swiecie i wlasnie nieudolnie to kopiuje

  • 9. Data: 2009-12-27 19:57:44
    Od: "bartekkr" <k...@g...com>

    Użytkownik "Szadzik" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Co do gier płatnych. Znajdź mi grę tak złożoną na Apple jak SPB Brain
    > Evolution to porozmawiamy. Sam kupiłem zarówno pierwszą jej wersję a

    http://www.spbsoftwarehouse.com/iphone-software/brai
    nevolution/

  • 10. Data: 2009-12-27 19:58:25
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Szadzik pisze:

    > A po co miałby się rozwijać? WMowcy od zawsze żyją bez niego i nie dadzą
    > się przerobić na bezmózgów co nie potrafią google używać.

    Nie oslabiaj mnie argumentacja .... typu "dziadek mial samochod na
    korbke po co mi elektryczny rozrusznik wyrzucic " a ci co uzywaja
    rozrusznika to bezmozgi.