  • 1. Data: 2017-01-30 17:36:08
    Temat: Quad części
    Od: Michu9922 <Michu99.22@_NOSPAM_wp.pl>

    Witam,

    Mam pytanie, otóż zauważyłem ostatnio pewną część w kładzie i chciałbym
    dowiedzieć się jak ona się nazywa. Jest to rura z tyłu quada służąca do
    stawania na koła. Jest to po prostu prosta rura z dwoma małymi kołami. Czy
    w ogóle coś takiego istnieje. Quad w którym to widziałem to yamaha raptor.

  • 2. Data: 2017-01-31 22:35:55
    Temat: Re: Quad części
    Od: N1 <n...@n...pl>

    W dniu 2017-01-30 o 17:36, Michu9922 pisze:
    > Czy w ogóle coś takiego istnieje. Quad w którym to widziałem to yamaha
    > raptor.

    Skoro widziałeś, to istnieje.

  • 3. Data: 2017-02-02 13:44:57
    Od: Swiety Jimmie <j...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 30 stycznia 2017 17:36:09 UTC+1 użytkownik Michu9922 napisał:
> [...]
    > w ogóle coś takiego istnieje. Quad w którym to widziałem to yamaha raptor.

    Wheelie bar?

    Pozdr,
    J.

  • 4. Data: 2017-02-03 00:12:01
    Od: Grzegorz Rogala <a...@S...pl>

    W dniu 2017-02-02 o 13:44, Swiety Jimmie pisze:

    > Wheelie bar?
    Jakubie, nie sadzisz, ze uzyles dwoch zbyt skomplikowanych slow w jednym
    zdaniu? ;>

    --
    Pozdr!
    Rogal