  • 1. Data: 2015-03-17 13:37:53
    Temat: Quadro 4000 czym przetestować?
    Od: Damian Skrycki <s...@g...pl>

    Witam

    Karta grafiki Quadro 4000 - podobno się wiesz podczas pracy.

    Zainstalowałem ją w swojej płycie, postawiłem windowsa, zainstalowałem
    wszystkie potrzebne sterowniki i nic komputer chodzi stabilnie.

    Mam pytanie czym można ją obciążyć tak by GPU było zajęte na 100%, tak
    najlepiej na 12 godzin lub dłużej? Jakiś program testujący ?

  • 2. Data: 2015-03-17 13:53:53
    Temat: Re: Quadro 4000 czym przetestować?
    Od: robot <r...@o...pl>

    W dniu 2015-03-17 o 13:37, Damian Skrycki pisze:
> [...]
    >
    > Mam pytanie czym można ją obciążyć tak by GPU było zajęte na 100%, tak najlepiej na
    12 godzin lub dłużej? Jakiś program testujący ?

    OCCT

    http://www.ocbase.com/