  • 1. Data: 2010-02-16 13:47:16
    Temat: RGB - EURO
    Od: TomaszB <b...@g...pl>

    Przeglądając opisy pinów złączy RGB (D-sub 15) i Euro wydaje się
    możliwym zrobienie kabla do podłączenia wyjścia RGB z karty graficznej
    do telewizora.
    Z poszukiwań gotowych kabli tego rodzaju nic nie wyszło.
    Czy jest w tym jakiś haczyk?

    Opis złącza D-sub http://pinouts.ws/db15-vga-pinout.html
    Opis złącza Euro: http://pl.wikipedia.org/wiki/SCART

  • 2. Data: 2010-02-16 14:11:46
    Temat: Re: RGB - EURO
    Od: "u" <...@w...yz>

    Użytkownik "TomaszB" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > telewizora.
    > Z poszukiwań gotowych kabli tego rodzaju nic nie wyszło.

    Zrób sam
    Powinno działać, w czasach 8 bitowcow każdy sam sobie kabel robił .i używał.

    Problem to może być w rozdzielczości, dzisiejsze karty nie obsługują mniej
    niż 800x600 , a z tym stary telewizor sobie nie poradzi

  • 3. Data: 2010-02-16 14:14:26
    Od: "u" <...@w...yz>

  • 4. Data: 2010-02-16 14:17:50
    Od: "u" <...@w...yz>

    Użytkownik "TomaszB" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Z poszukiwań gotowych kabli tego rodzaju nic nie wyszło.

    http://www.allegro.pl/listing/search.php?string=D-SU
    B+-+EURO+&category=67299&country=1

  • 5. Data: 2010-02-16 14:19:11
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 16 Feb 2010 14:47:16 +0100, TomaszB wrote:
> [...]
    >do telewizora.
    >Z poszukiwań gotowych kabli tego rodzaju nic nie wyszło.

    a) synchronizacja,
    b) czestotliwosci odswiezania.

    Co prawda jesli to telewizor LCD, to moze b) nie jest problemem.

    J.

  • 6. Data: 2010-02-16 22:58:56
    Od: Sławomir Szczyrba <c...@o...the.night>

    Nie wiem dlaczego, ale J.F uważa, że :

    > b) czestotliwosci odswiezania.
    > Co prawda jesli to telewizor LCD, to moze b) nie jest problemem.

    Ale wtedy zapewne ma też port HDMI... :)

    > J.

    Sławek
    --
    ________ Hi, I'm a SIGnature Virus.
    _/ __/ __/ Please spread me by copying into yours.

  • 7. Data: 2010-02-17 13:11:15
    Od: ToTylkoJa <m...@n...chce.tego.poczta.fm>

    u wrote:

    [ciach]

    > Problem to może być w rozdzielczości, dzisiejsze karty nie obsługują mniej
    > niż 800x600 , a z tym stary telewizor sobie nie poradzi

    Karta to raczej obsłuży, co najwyżej to dzisiejsze programy chcą pracować w
    minimum 800x600

    pozdrawim MArek