  • 1. Data: 2015-09-13 20:41:19
    Temat: RIGOL DS1054Z
    Od: s...@g...com

    Czy takie ustrojstwo ma funkcje
    przesunięcia fazy, chodzi mi o
    podgląd różnicy fazy 0,5 stopnia
    do 50kHz.

    Kitajski hantek 6022 nie ma takiej funkcji,
    a stary ruski tym bardziej, więc się rozglądam.

    Droższe badziewia widzę mają.
    http://ifotos.pl/z/spshqph

  • 2. Data: 2015-09-13 21:41:42
    Temat: Re: RIGOL DS1054Z
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    w menu wyzwalania jest coś takiego , ale nie dam głowy, że to jest o co
    ci chodzi...

    http://www.batronix.com/pdf/Rigol/UserGuide/MSO1000Z
    _DS1000Z_UserGuide_EN.pdf

    Na stronie 6-23 masz opis.

  • 3. Data: 2015-09-18 23:33:10
    Od: s...@g...com

    Chyba im reklamę zrobiłem, a nie cierpię ćwoków
    bo jak ostatnio chciałem kupić miernik, to dali termin
    6 miesięcy. Oscyloskop schodzi im ładnie. Jest funkcja
    na której mi zależało i inne super duper których
    nie wykorzystam.

    Widzę że mają oryginalny marketinkg, jakieś funkcje demo
    dekodowanie spi, rs ... które to można sobie zamienić
    z demo na stałe.
    http://gotroot.ca/rigol/riglol/
    Jakby coś, jeszcze super tajnego kodu nie wklepalem,
    na yt pokazują jak to działa.

    Pyzdra.

  • 4. Data: 2015-09-20 22:10:03
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Jakby coś, jeszcze super tajnego kodu nie wklepalem,
    > na yt pokazują jak to działa.

    ja tam wklepałem natychmiast po otrzymaniu :)
    I działa. Taki drobiazg a cieszy.