  • 1. Data: 2010-05-18 19:18:37
    Temat: (po)chwała dla > firma-cyklon <
    Od: falco <m...@w...pl>

    Siema,

    nawiązując do wątku w którym pytałem o kask po różnych opiniach,
    przymiarkach itp. "testach" wybrałem Nolana N43 Air.
    Szukając dobrej oferty przypadkiem trafiłem do firmy: "firma-cyklon" (z
    alledrogo).

    Ceny czapki kształtowały się na poziomie 850 zł, ale w opisie aukcji
    znalazłem info, że jeśli znajdę lepszą ofertę, to proszą aby dać im znać
    i... ją przebiją... ;)

    Znalazłem za 750 + 30 za wysyłkę, więc napisałem na próbę...
    Praktycznie za chwilę dostałem odpowiedź z ofertą za 750 już z przesyłką
    (kurier!) i kominiarką, mało tego dostałem w kolorze, który znalazłem w
    katalogu Nolana, choć inni sprzedawcy go nie mieli w ofercie!!!

    Zamówienie było zrealizowane błyskawicznie (wczoraj zamówiłem w 2 części
    dnia, paczka doszła dziś w południe!!!), do tego bardzo dobry kontakt
    (nawet do mnie dzwonili, aby wszystko wyjaśnić), więc gorąco polecam!!!

    http://www.allegro.pl/item1044315520_1044315520.html

    P.S. Gdy się aura uspokoi, to zobaczę jak się czapka sprawdzi w
    praktyce, dodatkowo w pakiecie jest daszek, jakieś uchwyty i mocny
    pokrowiec jak dla mnie rewelka!!!

    Pozdr! falco
    SenNa... Jawa 356 '58 175
    T.Apacz 0.6

  • 2. Data: 2010-05-19 06:44:02
    Temat: Re: (po)chwała dla > firma-cyklon <
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    falco napisał(a):
    > Zamówienie było zrealizowane błyskawicznie (wczoraj zamówiłem w 2 części
    > dnia, paczka doszła dziś w południe!!!)

    Pewnie chinska podrobka.

    > i mocny
    > pokrowiec

    Pokrowiec lepiej sciagaj jak bedziesz jezdzil.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 3. Data: 2010-05-19 14:13:39
    Od: falco <m...@w...pl>

    Kamil Nowak 'Amil' pisze:

    > Pewnie chinska podrobka.
    Niby taki wygadany a nie wie, że chińskie, to teraz jest oryginalne a
    (pod)roby, to robią tam gdzie deszcz bangla... ;)

    > Pokrowiec lepiej sciagaj jak bedziesz jezdzil.
    eee...? Ja z pudełka nie chcę wyjąć, bo szkoda... ;)

    A do meritum...
    Nawiew sprawdza się fajnie po odpięciu szczęki w ogóle chłodzik jak ta
    lala! Blenda ma zielonkawy kolor, ale idzie się szybko przyzwyczaić. Na
    razie nie miałem dużego słońca, ale na godzinkę wyszło gdy poleciałem do
    Wawy na testy. ;)

    Szyba bardzo duża, więc widoczność rewelacyjna, minusem jest to, że nie
    można otworzyć częściowo, tylko włącz-wyłącz.
    Przy mojej dużej szybie z deflektorem i wzroście 180 dość głośno, ale
    cudów się nie spodziewałem, przetestuję z innymi szybami, bo gdy się
    schowam, to jest cichutko (założenie prędkości trampkowej do 130).

    Ogólnie jestem bardzo zadowolony a jak wyjdzie na dłuższą metę, to czas
    pokaże.

    P.S. Kolor jest niemal bratni z Babcią Jawcią i drugim Orzeszkiem
    hehehe... ;)

    --
    Pozdr! falco
    SenNa... Jawa 356 '58 175