  • 1. Data: 2010-11-04 01:30:16
    Temat: Re: Radziecki photoshop, wersja 1987
    Od: "VomitroN" <v...@i...pl>

    Użytkownik "Pan Piskorz" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:iauuup$inq$1@inews.gazeta.pl...

    > Takie jak moja łazienkowa ciemnia z początku lat 80 :-)
    >
    > To żadna radziecka wysoka technologia, zwyczajnie stosowano podobne rzeczy
    > wtedy powszechnie.
    > Odkąd żyję, poligrafia była zdigitalizowana.
    > P.

    Jakos dziwnie poczulem w tym filmie klimat programu SONDA :)

    --
    VomitroN

    " All those moments will be lost in time, like... tears in rain "

  • 2. Data: 2010-11-04 12:55:30
    Temat: Radziecki photoshop, wersja 1987
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    http://www.youtube.com/watch?v=t2PsiJXswiM

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 3. Data: 2010-11-04 14:15:25
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2010-11-04 13:55, Waldek Godel pisze:

    > http://www.youtube.com/watch?v=t2PsiJXswiM

    Świetne. A po kilku latach z laboratoriów przedostało się do domów :)

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 4. Data: 2010-11-04 14:35:33
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    W dniu 2010-11-04 15:15, Mich@l pisze:
    > A po kilku latach z laboratoriów przedostało się do domów

    Jakich laboratoriów?
    1987 to nie epoka lodowcowa.

    Co prawda nie cyfrowe, ale w XIXw. stosowano już swego rodzaju skanery
    do przesyłania fotografii prasowych na odległość.
    P.

  • 5. Data: 2010-11-04 14:40:57
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2010-11-04 15:35, Pan Piskorz pisze:

    > Jakich laboratoriów?

    Nie wiem czy obejrzałeś podlinkowany film, bo tam było ewidentnie
    pokazane jakieś laboratorium.

    > 1987 to nie epoka lodowcowa.
    >
    > Co prawda nie cyfrowe, ale w XIXw. stosowano już swego rodzaju skanery
    > do przesyłania fotografii prasowych na odległość.

    Ja to wszystko wiem. Ale przecież nie skanowanie jest clue filmu, ale
    retusz.

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 6. Data: 2010-11-04 18:44:42
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

  • 7. Data: 2010-11-04 18:51:24
    Od: "K.M.C." <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl>

    W dniu 2010-11-04 13:55, Waldek Godel pisze:

    > http://www.youtube.com/watch?v=t2PsiJXswiM

    Waldek Ty zywiosz jesio, kak haraszo ;-)

    pozdr
    --
    Krzysiek M. Ciesielski

  • 8. Data: 2010-11-04 19:24:57
    Od: "J." <j...@i...pl>

    > Co prawda nie cyfrowe, ale w XIXw. stosowano już swego rodzaju skanery
    > do przesyłania fotografii prasowych na odległość.

    To sie nazywało fototelegrafia i było stosowane jeszcze względnie niedawno.
    Pierwsze zdjęcia odwrotnej strony Księżyca z sondy Łuna3 [1959] Rosjanie
    zrobili własnie tak -na kliszy,a potem automat skanował negatyw i radiował na
    Ziemię. Rozdzielczość jeszcze kiepska trochę była ;-)
    Pozdrawiam
    -J.

  • 9. Data: 2010-11-04 21:42:51
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 04 Nov 2010 19:51:24 +0100, K.M.C. napisał(a):

    > Waldek Ty zywiosz jesio, kak haraszo ;-)

    Przecież pisuję tu czasem, nie zauważyłeś?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 10. Data: 2010-11-04 21:58:26
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Waldek Godel:

    > http://www.youtube.com/watch?v=t2PsiJXswiM

    "1. It is Pericolor 1000 hardware + Apple III (or AGAT) with analog display.

    3. Software may be either localized bundle product or SDK-based applied
    solution."