  • 1. Data: 2010-11-04 14:31:57
    Temat: top model
    Od: "quent" <x...@x...com>

    Ktoś ogląda?
    Ja tak...
    Troche robię/robiłem modelkom fotki i fajnie jest podpatrzeć warsztat.

    Jakieś wrażenia? :-)

    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 2. Data: 2010-11-04 14:44:08
    Temat: Re: top model
    Od: Les <s...@p...fm>

    O modelkach czy sprzęcie??

    Pozdrawiam
    Les

  • 3. Data: 2010-11-04 15:39:26
    Od: "quent" <x...@x...com>

    > O modelkach czy sprzęcie??

    O modelkach raczej nie

  • 4. Data: 2010-11-04 16:47:27
    Od: "SYNEK" <h...@W...pl>

    mi 100x bardziej podbal sie program "supermodelki" na tvp top models
    przelaczylem po minucie ogladania :/

    link do archiwum supermodelek:

    http://www.sophisti.tv/super-models-supermodelki/

  • 5. Data: 2010-11-04 17:29:55
    Od: Łukasz K. <i...@l...pl>

    > Jakieś wrażenia? :-)
    >
    > Pozdr.

    Liczyłem na coś ciekawszego. Niestety formula programu jest taka a nie inna.
    Odnoszę wrażenie że w ostatnim odcinku będzie sesja erotyczna - w takim
    kierunku to zmierza.

    Liczyłem na więcej materiału z sesji aby pokazali jak pracują modelki a nie
    to która więcej zrobi za kontrakt.

    Co do samych dziewczyn - kilka ciekawych twarzy i tyle.

    I jeszcze ciekawostka - jest to kalka z amerykańskiej wersji - nawet sesje
    sa te same - robale, tranzystory, sesje filmowe.

    Leci amerykańska wersja na FOX Life czy innym podobnym kanale.

    Ł.

  • 6. Data: 2010-11-04 17:43:12
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>

    > Ktoś ogląda?
    > Ja tak...
    > Troche robię/robiłem modelkom fotki i fajnie jest podpatrzeć warsztat.
    >
    > Jakieś wrażenia? :-)

    Kompromitujący się co chwila jurorzy. Pretensje mają do modelek, że źle
    skadrowane zdjęcie, że światło źle się układało i inne brednie.

    Pozdro Przemek

  • 7. Data: 2010-11-04 18:07:36
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Łukasz K. wrote:

> [...]
    >
    > I jeszcze ciekawostka - jest to kalka z amerykańskiej wersji - nawet
    > sesje sa te same - robale, tranzystory, sesje filmowe.

    normalka kupili format i muszą robić dokładnie zgodnie z nim, pewnie nawet
    tam pisze że jedne fotograf ma wyglądać jak solidnie ciotowato :)

    tzw formaty to jest jakaś kompletna paranoja :)

  • 8. Data: 2010-11-04 18:08:56
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Przemek Lipski wrote:
    > Użytkownik "quent" <x...@x...com> napisał w wiadomości
    >>

    > Kompromitujący się co chwila jurorzy. Pretensje mają do modelek, że
    > źle skadrowane zdjęcie, że światło źle się układało i inne brednie.

    tak mają napisane w scenariuszu i tam musza robić, za to dostają wypłatę :)

    format panie, wszystko jest dokładnie opisane i zaplanowane, nawet chamskie
    odzywki czy inne sprawy.

  • 9. Data: 2010-11-04 18:53:28
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl>

    Marek Dyjor napisał:
    > format panie, wszystko jest dokładnie opisane i zaplanowane, nawet chamskie
    > odzywki czy inne sprawy.

    Wszystko zależy od umowy. W Polsce jedynie chyba Polsat potrafi podpisać
    takie by nie było bezpośredniej kalki.

    m.

  • 10. Data: 2010-11-04 19:22:16
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Mikolaj Machowski wrote:

    > Wszystko zależy od umowy. W Polsce jedynie chyba Polsat potrafi
    > podpisać takie by nie było bezpośredniej kalki.

    nie wiem... nie oglądam żadnego z tych chłamów :)