  • 1. Data: 2019-05-01 15:54:22
    Temat: Rajd Świdnicki-Krause
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Po 1.5 roku przerwy wróciliśmy na rajdowe trasy mistrzostw polski RSMP.
    Jak zwykle sezon zaczyna się Rajdem Świdnickim-Krause (dawniej zwanym
    Elmotem).

    Onboardy:
    Walim-Zagórze https://www.youtube.com/watch?v=CgFgpIzygNU
    Kamionki-Walim https://www.youtube.com/watch?v=PuZ_H1inUWA

    --
    Kalkulator mocy, momentu obrotowego i przełożeń skrzyń biegów
    Engine power, torque and gear ratios calculator online:

  • 2. Data: 2019-05-02 11:07:28
    Temat: Re: Rajd Świdnicki-Krause
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 1 May 2019 15:54:22 +0200, Tomasz Pyra napisał(a):
    > Po 1.5 roku przerwy wróciliśmy na rajdowe trasy mistrzostw polski RSMP.
    > Jak zwykle sezon zaczyna się Rajdem Świdnickim-Krause (dawniej zwanym
> [...]

    Tomku, ale tam tak nalezy jezdzic:
    https://www.youtube.com/watch?v=s0AXyv55VLo

    :-)

    W tym roku deszczu zabraklo ?

    A przy okazji policja odniosla sukces
    6210,policja-odnalazla-wart-1-mln-zl-samochod-rajdow
    y-informator.html
    https://www.wprost.pl/kraj/10212608/samochod-rajdowy
    -wart-milion-zlotych-odnaleziony-pomogl-kibic-ktory-
    uslyszal-dzwiek-silnika.html

    To naprawde warte milion ?

    J.

  • 3. Data: 2019-05-02 11:16:30
    Od: p...@g...com

    --To naprawde warte milion ?

    tak i dlatego nie oplaca sie wlozyc GPS-a za 10 zeta :-)

  • 4. Data: 2019-05-03 00:33:50
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2019-05-02 o 11:07, J.F. pisze:

    > Tomku, ale tam tak nalezy jezdzic:
    > https://www.youtube.com/watch?v=s0AXyv55VLo

    Proszę bardzo
    https://www.youtube.com/watch?v=TuSPCS5QDN4

    > W tym roku deszczu zabraklo ?

    Zawieszenie składałem przed rajdem bez testów, trochę na czuja i wyszło
    z mocno podsterowną charakterystyką i nawet szarpanie za ręczny
    wyglądałoby pokracznie ;)
    A na tej kostce to w ogóle mi wychodzi że należy ostrożnie, bo z nią
    nigdy do końca nie wiadomo co się stanie. Już mnie tam kiedyś na
    hamowaniu uratowała bariera enegochłonna :)

    > A przy okazji policja odniosla sukces

    Nieoficjalnie mówi się że zasługa policji nie była tu aż tak duża.
    Raczej skutek odniosła akcja facebookowa, w połączeniu z jakąś niepojętą
    głupotą złodziei.

    > https://www.wprost.pl/kraj/10212608/samochod-rajdowy
    -wart-milion-zlotych-odnaleziony-pomogl-kibic-ktory-
    uslyszal-dzwiek-silnika.html

    > To naprawde warte milion ?

    Milion to chyba nówka sztuka od fabrycznego dostawcy, ale powiedzmy że
    750tys zł na pewno.
    https://www.rallysales.com/ads/ford-fiesta-r5-evo-2/

  • 5. Data: 2019-05-18 12:29:30
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-05-01 15:54, Tomasz Pyra wrote:
    > Po 1.5 roku przerwy wróciliśmy na rajdowe trasy mistrzostw polski RSMP.
    > Jak zwykle sezon zaczyna się Rajdem Świdnickim-Krause (dawniej zwanym
> [...]

    Przejechalim.