  • 1. Data: 2019-04-30 10:13:44
    Temat: Taksówkarz
    Od: Shrek <...@w...pl>

    Chciał przejechać rowerzystę, teraz kwiczy do mikrofonu, że on tylko
    chciał dokonać obywatelskiego zatrzymania. Swoją droga godnośc kretyna
    adekwatna do zachowania - Andrzej Ch.

    Tak dla zastanowienie się dla tych, co twierdzą publicznie, że pieszy ma
    prawo przechodzić przez przejście tylko wtedy, jak on akurat nie jedzie
    swoją puszką "bo jemu nie wolno" więc pierwszeństwo pieszego na
    przejściu oznacza, że ma ustąpic pierwszeństwa. Zebyście nie musieli
    kwiczeć jak ten pajac, zwłaszcza jakby się okazało, że ktoś wasze
    wypociny wam wyciągnie.

    Shrek

  • 2. Data: 2019-04-30 10:16:13
    Temat: Re: Taksówkarz
    Od: p...@g...com

    co innego przyjacielsko obtrabic rowerzyste daltoniste a co innego gonic go po parku
    w stylu GTA i przejechac :-)

    ps wyplynelo juz te nagranie z taxi ?

  • 3. Data: 2019-04-30 10:19:27
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 30.04.2019 o 10:16, p...@g...com pisze:
    > co innego przyjacielsko obtrabic rowerzyste daltoniste a co innego gonic go po
    parku w stylu GTA i przejechac :-)

    > ps wyplynelo juz te nagranie z taxi ?

    Jeszcze nie.

    BTW - ostatnio policjanci przejechali w podobnym stylu motocyklistę
    nieoznakowanym radiowozem, ze skutkiem skutecznym. Cieawe czy im się
    tradycyjnie monitoring zepsuje. W wideorejsetratorze ciężko zwalić na
    rozładowaną baterię, więc tym razem chyba się nie uda zepsuć nagrania,
    choć kto wie....

    Shrek

  • 4. Data: 2019-04-30 11:28:41
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-04-30 o 10:19, Shrek pisze:

> [...]
    > tradycyjnie monitoring zepsuje. W wideorejsetratorze ciężko zwalić na
    > rozładowaną baterię, więc tym razem chyba się nie uda zepsuć nagrania,

    Może okaże się, że przypadkowo założyli kamerę tyłem do przodu.
    Albo nie zdjęli kapturka z obiektywu.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 5. Data: 2019-04-30 11:46:10
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 30.04.2019 o 11:28, Adam pisze:

    > Może okaże się, że przypadkowo założyli kamerę tyłem do przodu.

    Albo na lewą stronę.

    > Albo nie zdjęli kapturka z obiektywu.

    Od razu zapomnieli zdjąć - czapka zasłoniła;)

  • 6. Data: 2019-04-30 11:59:35
    Od: p...@g...com

    https://twojkurierolsztynski.pl/29250,2019,04,29,wra
    camy-do-tematu-poscig-za-motocyklista-pod-olsztynem-
    nagranie-z-radiowozu-wideo

    podobna akcja, widac ze jada na granicy zdrowego rozsadku i jak sie polozy to go
    rozjada

  • 7. Data: 2019-04-30 12:29:25
    Od: kosmos <a...@u...pl>

    W dniu 2019-04-30 o 11:59, p...@g...com pisze:
> [...]
    nagranie-z-radiowozu-wideo

    > podobna akcja, widac ze jada na granicy zdrowego rozsadku i jak sie polozy to go

    Byłoby słabo, ale kto ucieka przed policją, ten powinien być
    przygotowany na takie ryzyko. Na wszelki wypadek zaznaczę, że nie
    cieszyłbym się gdyby go rozjechali, ale też i specjalnie mocno bym nie
    płakał.

  • 8. Data: 2019-04-30 12:30:22
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 30.04.2019 o 11:59, p...@g...com pisze:
> [...]
    nagranie-z-radiowozu-wideo

    > podobna akcja, widac ze jada na granicy zdrowego rozsadku i jak sie polozy to go

    Z tym rozjadą to niekonieczne. Generalnie (na asfalcie) skuteczniej sie
    hamuje na kołach niż po szlifie, więc jakby policjant depnął od razu po
    hamulcu to poinien się zatrzymać pierwszy. Wszyscy co opowiadają potem w
    knajpach, że "połozyli maszynę" po prostu zablokowali przednie koło no i
    wtedy leżysz;) Na gruntowej rzeczywiście może być inaczej - nie
    sprawdzałem;)

    Sprawa by się rozwiązała, gdyby nagranie wyciekło. Pytanie czy się
    kamera nie zepsuła. Padają jak muchy... W sumie jest jakiś fundamentalny
    powód, żeby tego nagrania nie ujawnić? Na polskich drogach jest mnóstwo
    materiału, który zapewne stanowi dowód w niejednej sprawie. Dla mnie (i
    pewnie większości) jest jasne, że skoro nagranie jest utajnione ze
    względu na "dobro śledztwa" to jest na nim coś czego opinia publiczna
    nie powinna oglądać. Jakby było widać, że wina motocyklisty, to przecież
    policja sama powinna je wytłitować jako przestrogę. PKP umieszcza
    filmiki z przejazdów, często tragiczne właśnie jako mającą dać ludziom
    do myślenia.

    Shrek

  • 9. Data: 2019-04-30 12:39:14
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 30 Apr 2019 12:30:22 +0200, Shrek napisał(a):

> [...]
    > pewnie większości) jest jasne, że skoro nagranie jest utajnione ze
    > względu na "dobro śledztwa" to jest na nim coś czego opinia publiczna

    Jak dla mnie, każde utajnienie nagrania przez policję powinno skutkować
    śledztwem prokuratorskim. IMO wszystkie nagrania interwencji z kamer
    policyjnych powinny być powieszone na serwerze do wglądu publicznego.
    Niekoniecznie od razu ale w rozsądnym terminie. Powiedzmy po 2
    tygodniach.
    --
    Jacek
    Błędy lekarzy leżą na cmentarzu, błędy nauczycieli siedzą w Sejmie.

  • 10. Data: 2019-04-30 12:43:18
    Od: p...@g...com

    --Na wszelki wypadek zaznaczę, że nie cieszyłbym się gdyby go rozjechali, ale też i
    specjalnie mocno bym nie płakał.

    Strazak prawde powie wiec ukrywanie nagrania na niewiele sie zda ...

    Strażak PSP po służbie, będący na spacerze z rodziną był świadkiem wypadku podczas
    policyjnego pościgu. To on udzielał pierwszej pomocy i reanimował 23-letniego
    motocyklistę, niestety nie udało się go uratować. Sprawa budzi ogromne emocje, bo do
    tragicznego finału pościgu doszło na leśnej ścieżce, po której spacerowało wiele osób
    po świątecznym obiedzie. Zdaniem świadków policyjny radiowóz miał dosłownie
    przejechać po motocykliście.