  • 11. Data: 2013-12-29 08:11:53
    Temat: Re: Raporty spalania, dużo, gdzie szukać?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:l9njem$p5i$...@n...dialog.net.pl...

    > Widać mamy różne definicje kapelusznictwa.

    Przy 70 vs 90 zależność jest identyczna.

    >O jakich drogach piszesz w kontekście jazdy 90 zamiast 120?

    O wszystkich szerszych i bardziej prostych.
    Zresztą to wynika z kontekstu - TIR-y zazwyczaj po takich jeżdżą.

  • 12. Data: 2013-12-29 20:33:33
    Od: xyz <x...@i...pl>

    W dniu 2013-12-27 13:53, anacron pisze:
    > Oczywista oczywistość, ale nie tylko. Są jednostki napędowe bardziej
    > udane i mniej. Osobiście czekam kiedy UE zrobi porządek, z tymi testami
    > do katalogów robionymi pod katalogi. Posłużę się przykładem obecnego
    > auta. Według katalogów, to auto pali średnio 4.1 l/ON na 100km. Przez
    > ponad 80 kkm nie udało mi się zbliżyć nawet do tego wyniku, a kilka
    > baków testowo przejechałem na eko.

    Citroen Berlingo II 90KM HDI
    Trasa Łódź -> Rzeszów, standardowa przez Opatów
    3 osoby na pokładzie, bagażnik pełen, 2/3 kanapy z tyłu zawalone torbami.
    Czas jazdy z przerwą obiadową 6:10h, średnie spalanie 5,8l/100km.
    Wyjazd z Łodzi ok 17 w niedzielę, styl jazdy normalny z wyprzedzaniem
    tirów i osobówek ale z w miarę stałą prędkością.
    Dynamicznie na tej trasie jeżdżąc wychodzi 6,5-6,8l/100km i jedzie się
    krócej o ok 10-15 min.

    pzdr

    --
    --- xyz

  • 13. Data: 2013-12-29 22:41:53
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-12-29 20:33, xyz pisze:
    (...)
> [...]
    > Wyjazd z Łodzi ok 17 w niedzielę, styl jazdy normalny z wyprzedzaniem
    > tirów i osobówek ale z w miarę stałą prędkością.

    6:10h na tej trasie z obiadem (a ten nie trwa zazwyczaj nawet godziny)
    przy wyjeździe o 17 w niedzielę to jazda kapelusznicza. Nie żebym
    do niej coś miał, ale zabawnie wygląda ta licytacja.

  • 14. Data: 2013-12-29 22:47:29
    Od: xyz <x...@i...pl>

    W dniu 2013-12-29 22:41, Artur Maśląg pisze:

    > 6:10h na tej trasie z obiadem (a ten nie trwa zazwyczaj nawet godziny)
    > przy wyjeździe o 17 w niedzielę to jazda kapelusznicza. Nie żebym
    > do niej coś miał, ale zabawnie wygląda ta licytacja.

    Tia, miało być 5:10h :)
    6:10 kręciliśmy ostatnio jak u klienta w Opatowie trzeba było się
    zatrzymać ....

    --
    --- xyz