  • 1. Data: 2013-12-27 07:36:55
    Temat: Trasa Łódź - Gdynia
    Od: Przemek <p...@g...com>

    Jak wygląda przejazd nad morze autostradą z Łodzi? Wiem, że brakuje kawałka w
    okolicach Włocławka i nie wiem, czy pchać się przez miasto, czy jechać gdzieś bokiem,
    co sugerował mi znajomy.
    Będę wdzięczny za jakieś praktyczne wskazówki.

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2013-12-27 09:56:42
    Temat: Re: Trasa Łódź - Gdynia
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 27.12.2013 07:36, Przemek pisze:
> [...]
    co sugerował mi znajomy.
    > Będę wdzięczny za jakieś praktyczne wskazówki.

    Kilka km od A4 przed Włocławkiem masz Kowal, tam nie pakuj się na
    Włocławek, tylko na Brześć Kujawski. Z Brześcia Kujawskiego na Włocławek
    kierunek i po jakiś 4 km zobaczysz znów A1. Ostatnio jechałem na Brześć
    i się zdziwiłem, że tam już da się na A1 wjechać.

    --
    anacron
    aba/

  • 3. Data: 2013-12-27 10:02:58
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Fri, 27 Dec 2013 09:56:42 +0100, anacron napisał(a):

> [...]
    > kierunek i po jakiś 4 km zobaczysz znów A1. Ostatnio jechałem na Brześć
    > i się zdziwiłem, że tam już da się na A1 wjechać.

    A co? Drogowcy jak zwykle zaskoczeni wybudowaniem autostrady i potrzebują
    pół roku na wystawienie znaków?

  • 4. Data: 2013-12-27 10:14:34
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 27.12.2013 10:02, Tomasz Pyra pisze:

> [...]
    co sugerował mi znajomy.

    > A co? Drogowcy jak zwykle zaskoczeni wybudowaniem autostrady i potrzebują

    Jak jechałem oklejka na Gdańsk była jedna, jakieś 200m przed wjazdem na
    A1. Wcześniej żadnej nie widziałem.

    --
    anacron
    aba/

  • 5. Data: 2013-12-27 10:43:28
    Od: Przemek <p...@g...com>

    Dzięki,
    zaraz ruszam i chyba właśnie tak pojadę :)

  • 6. Data: 2013-12-27 12:38:16
    Od: xBiafra <b...@g...com>

    W dniu 27.12.2013 09:56, anacron pisze:
> [...]
    > kierunek i po jakiś 4 km zobaczysz znów A1. Ostatnio jechałem na Brześć
    > i się zdziwiłem, że tam już da się na A1 wjechać.

    Do Brześcia też nie ma sensu jechać, lepiej tak:

    http://mapa.targeo.pl/trasa,kowal,kowal%20,pikutkowo
    ,pikutkowo

    --
    xBiafra

  • 7. Data: 2013-12-27 12:50:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 27 Dec 2013 10:02:58 +0100, Tomasz Pyra napisał(a):

    > A co? Drogowcy jak zwykle zaskoczeni wybudowaniem autostrady i potrzebują
    > pół roku na wystawienie znaków?

    Troche sie zmienilo, teraz w projekcie drogi jest tez oznakowanie,
    wykonawca stawia zgodnie z projektem.
    Oczywiscie innych drog to nie dotyczy - tam znaki zmieniane zgodnie z
    widzimisie drogowcow.

    No i ciekawy przypadek opisywalem pare razy - obwodnica Poznania,
    Poznan w prawo, Krakow prosto ... tylko tablica przekreslona dwiema
    tasmami. Drogowskaz zgodnie z projektem, tylko ze S11 konczy sie w
    szczerym polu a nastepny odcinek nawet jeszcze zaczety nie byl :-)

    J.

  • 8. Data: 2013-12-27 16:35:34
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-12-27 07:36, Przemek pisze:
> [...]
    co sugerował mi znajomy.
    > Będę wdzięczny za jakieś praktyczne wskazówki.

    Jedź według oznakowania - ominiesz Włocławek i trafisz z powrotem
    na A1 - trenowane w poniedziałek.

  • 9. Data: 2013-12-27 16:37:20
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-12-27 10:02, Tomasz Pyra pisze:

> [...]
    co sugerował mi znajomy.

    > A co? Drogowcy jak zwykle zaskoczeni wybudowaniem autostrady i potrzebują

    Autostrada nie jest tak naprawdę skończona, a znaki tymczasowe są
    dość czytelne - nie trzeba kombinować.

  • 10. Data: 2013-12-27 16:41:07
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-12-27 12:50, J.F. pisze:

    > Troche sie zmienilo, teraz w projekcie drogi jest tez oznakowanie,
    > wykonawca stawia zgodnie z projektem.
    > Oczywiscie innych drog to nie dotyczy - tam znaki zmieniane zgodnie z
    > widzimisie drogowcow.

    Oznakowanie jest w porządku, tylko trzeba na nie patrzeć - są chyba
    żółte tablice "A1 Gdańsk". Bez problemu się wraca na A1.