  • 1. Data: 2013-12-27 11:08:42
    Temat: Czy do Policjantów z Gniezna trzeba strzelać?
    Od: anacron <a...@a...pl>

    Tytuł dość prowokujący, ale na poważnie pytanie brzmi:
    Czy policjantów z Gniezna przepisy nie dotyczą?

    Funkcjonariusz Adam Rakowski z Gniezna zaparkował radiowóz na
    skrzyżowaniu (146km DK15) i "zapomniał" włączyć niebieskich świateł
    błyskowych. Mandacik i punkty się należą, ale pomimo złożenia skargi
    wraz ze stosownym zdjęciem milicjant nie zostanie ukarany za popełnione
    wykroczenie. Właśnie otrzymałem odpowiedź z Gniezna.

    https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/138
    0834_466922966757558_1555255383_n.jpg

    --
    anacron
    aba/

  • 2. Data: 2013-12-27 11:13:09
    Temat: Re: Czy do Policjantów z Gniezna trzeba strzelać?
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 27 Dec 2013 11:08:42 +0100, anacron napisał(a):

    > Właśnie otrzymałem odpowiedź z Gniezna.

    A jak motywowali? Daj, to się pośmiejemy chociaż ... :)
    --
    Jacek

  • 3. Data: 2013-12-27 11:24:44
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 27.12.2013 11:13, Jacek Maciejewski pisze:

    > A jak motywowali? Daj, to się pośmiejemy chociaż ... :)

    "Pragnę zauważyć, że w myśl art. 53 ust. 2 Ustawy prawo o ruchu
    drogowym, który mówi, że "Kierujący pojazdem uprzywilejowanym może, pod
    warunkiem zachowania szczególnej ostrożności, nie stosować się do
    przepisów o ruchu pojazdów, zatrzymaniu i postoju...", wobec powyższego
    nie znajduję w Pana skardze umocowania prawnego..."

    Tylko, że on nie był w tym momencie pojazdem uprzywilejowanym. :)

    --
    anacron
    aba/

  • 4. Data: 2013-12-27 11:36:16
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 27 Dec 2013 11:24:44 +0100, anacron napisał(a):

    > Tylko, że on nie był w tym momencie pojazdem uprzywilejowanym. :)

    No właśnie :) LOL. A jakbyś tak odpowiedział stawiając ten właśnie zarzut?
    I z groźbą złożenia skargi do np. Komendy Głównej? Włącznie z propozycją
    dokształcenia z PoRD komendanta z Gniezna?
    --
    Jacek

  • 5. Data: 2013-12-27 13:54:05
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik anacron a...@a...pl ...

> [...]
    > nie znajduję w Pana skardze umocowania prawnego..."
    >
    > Tylko, że on nie był w tym momencie pojazdem uprzywilejowanym. :)

    Regularnie latają po drogach zachowując się jak uprzywilejowane ale nimi
    nie będąc a ty się parkowaniu dziwisz?

  • 6. Data: 2013-12-27 22:25:50
    Od: twardziejszy <m...@o...o2.o2.o2.pl>

    W dniu 27.12.2013 11:08, anacron pisze:
> [...]
    > wraz ze stosownym zdjęciem milicjant nie zostanie ukarany za popełnione
    > wykroczenie. Właśnie otrzymałem odpowiedź z Gniezna.

    Co zrobili kiedy zatrzymałeś auto i zacząłeś im robić fotkę?

    --
    pzdr

  • 7. Data: 2013-12-28 11:00:22
    Od: DJ Abelson(R) <h...@s...org>

    W dniu 2013-12-27 11:24, anacron pisze:

    > Tylko, że on nie był w tym momencie pojazdem uprzywilejowanym. :)

    No nie był, ale ma znajomości :P

  • 8. Data: 2013-12-28 11:01:52
    Od: DJ Abelson(R) <h...@s...org>

    W dniu 2013-12-27 22:25, twardziejszy pisze:

    > Co zrobili kiedy zatrzymałeś auto i zacząłeś im robić fotkę?

    Pewnie nic, bo kończyli flaszke

  • 9. Data: 2013-12-28 13:58:30
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 27.12.2013 22:25, twardziejszy pisze:

    0834_466922966757558_1555255383_n.jpg

    > Co zrobili kiedy zatrzymałeś auto i zacząłeś im robić fotkę?

    Przetrzepali mi auto, stan techniczny, bagażnik etc. Dokładnie
    sprawdzili VIN w sumie 40 min. Spodziewałem się tego, bo to nie pierwszy
    raz.

    --
    anacron
    aba/

  • 10. Data: 2013-12-28 14:30:33
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 28 grudnia 2013 13:58:30 UTC+1 użytkownik anacron napisał:

> [...]
    >

    > Przetrzepali mi auto, stan techniczny, bagażnik etc. Dokładnie
    >
    > sprawdzili VIN w sumie 40 min. Spodziewałem się tego, bo to nie pierwszy

    Oczywiście przeszukanie i sprawdzenie było na podstawie uzasadnionego podejrzenia a
    nie złośliwości.