  • 41. Data: 2020-06-14 17:47:40
    Temat: Re: Rasistowskie znaki drogowe :-)
    Od: collie <c...@v...pl>

    > Nie kłam Budzik że nie wiesz kto to runt i jaki ma styl.

    Uderz w stół... Nawet na Bałutach się odezwą.

  • 42. Data: 2020-06-15 08:15:18
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 12.06.2020 o 12:59, Budzik pisze:
    > Zazdroszcze ci ze nie zauwazasz rasizmu wokol siebie.
    > A moze po prostu ci to wisi?

    Ja nie zauważam. Mieszkam w kraju w którym nikogo nie dziwi murzyn,
    babcia z irokezem czy koreanka idąca do sklepu w pidżamie. Na pewno
    agresji jaka jest, nie nazwałbym rasizmem - taką samą agresję widziałem
    w Polsce i nie była na tle rasowym.
    Za to zauważam że niektórym zdrowo odpierdala i nie można z nimi
    zażartować - bo to rasizm, czy też nie można mieć innego zdania na temat
    homo- bo mimo, że mi oni w ogóle nie przeszkadzają, to przeszkadza mi
    ich obnoszenie się z tym (i nie mówię że się wszyscy obnoszą, bo to
    raczej mniejszość)
    Powoli zaczynam się czuć szykanowaną mniejszością mając własne poglądy
    niezgodne z głównym nurtem

    Lukasz

  • 43. Data: 2020-06-15 09:20:37
    Od: z <...@...pl>

    Nie udaj że jesteś mądrzejszy niż jesteś.

    "Wywalenie" z lektur to w skutkach to samo co zakaz.

    Przypieprzyłeś się do jednego wyrazu a merytorycznie leżysz i kwiczysz.

    PS. Z DZISIAJ.

    Używanie MASTER i SLAWE źle się kojarzy z niewolnictwem. Ja pier...

  • 44. Data: 2020-06-15 09:49:14
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 15.06.2020 o 9:20, z pisze:

    > "Wywalenie" z lektur to w skutkach to samo co zakaz.

    Dla tych co czytają tylko lektury, bo muszą,
    by przejść do następnej klasy.

  • 45. Data: 2020-06-15 10:04:40
    Od: z <...@...pl>

    A Ty to humanista byłeś już w podstawówce? ;-)

  • 46. Data: 2020-06-15 10:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik z ...@...pl ...

    > Nie udaj że jesteś mądrzejszy niż jesteś.

    Nie udawaj ze jestes głupszy niz jestes.

    > "Wywalenie" z lektur to w skutkach to samo co zakaz.

    Ale wywalenia z lektur ten gosc rowniez nie postulował!
    Postulował przesuniecie na starsze roczniki!

    > Przypieprzyłeś się do jednego wyrazu a merytorycznie leżysz i
    > kwiczysz.

    IMO ten jeden wyraz przeinaczył cały sens wypowiedzi.

    > PS. Z DZISIAJ.
    >
    > Używanie MASTER i SLAWE źle się kojarzy z niewolnictwem. Ja
    > pier...

    w kontekscie dysków twardych?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Ten, kto walczy z potworami musi baczyć, by nie zapomniał,

  • 47. Data: 2020-06-15 10:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ddddddddddddd d...@f...pl ...

    > Ja nie zauważam. Mieszkam w kraju w którym nikogo nie dziwi
    > murzyn, babcia z irokezem czy koreanka idąca do sklepu w pidżamie.

    Ja zauwazam. Ostatnie lata zwłaszcza w kotekscie "ciapatych",
    "brudasów" etc.
    Jeżeli w twoich okolicach nie ma takiego gadania to troche zazdroszcze.

    > Na pewno agresji jaka jest, nie nazwałbym rasizmem - taką samą
    > agresję widziałem w Polsce i nie była na tle rasowym.

    Ciekawa implikacja. Skoro jest agresja nierasitowska to znaczy ze
    rasistwowska nie istnieje?

> [...]
    > wszyscy obnoszą, bo to raczej mniejszość)
    > Powoli zaczynam się czuć szykanowaną mniejszością mając własne

    Ok, przeszkadza ci obnoszenie. No i co? To znaczy ze podwazasz prawo do
    chodzenia za reke czy do całowania sie w miejscu publicznym?
    CZy takie same odczucia masz co do par hetero?
    Pewnie pejoratywnego mowienia o homoseksualistach per pedał, ciota etc
    tez w twoim otoczeniu nie uswiadczysz?
    Znow: zazdroszcze ;-P

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "No bo jest tak: ludzie dzielą się na trzy grupy: tych, którzy umieją

  • 48. Data: 2020-06-15 11:21:24
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 15.06.2020 o 10:59, Budzik pisze:

    > Ok, przeszkadza ci obnoszenie. No i co? To znaczy ze podwazasz prawo do
    > chodzenia za reke czy do całowania sie w miejscu publicznym?
    > CZy takie same odczucia masz co do par hetero?

    Każdy normalny człowiek nie ma takich samych odczuć
    na widok całującej się w miejscu publicznym pary
    hetero i pary homo. I to jest normalne. Przed ewentualną
    odpowiedzią zapoznaj się z definicją słów "normalny",
    "normalne" i ich przeciwieństwem: "nienormalny",
    "nienormalne".

  • 49. Data: 2020-06-15 11:27:49
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-06-15 o 10:59, Budzik pisze:
    > Ale wywalenia z lektur ten gosc rowniez nie postulował!
    > Postulował przesuniecie na starsze roczniki!

    Dzieci coraz mądrzejsze a lektur nie ogarniają? ;-)

    > IMO ten jeden wyraz przeinaczył cały sens wypowiedzi.

    To jest szczegul a nie sens. Lektury ma nie być bo być może znajdzie się
    idiota co mu będzie przykro.

    Żałosne

    > w kontekscie dysków twardych?

    Generalnie

    https://www.dobreprogramy.pl/Bojownicy-o-tolerancje-
    wytaczaja-dziala-przeciwko-Gitowi.-Nie-podoba-im-sie
    -galaz-master,News,108348.html

  • 50. Data: 2020-06-15 11:28:25
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Ty collie będziesz to wiedział. Na listonosza szczeka normalny czy nienormalny pies.