    From: J.F. <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re:
    Date: Sat, 02 Apr 2011 17:11:46 +0200
    <in48dn$cl0$1@news.onet.pl> <y...@l...institute.com>
    <in4aka$nmo$1@news.onet.pl> <1...@l...institute.com>
    <4d95b923$1@news.home.net.pl>
    <4d95bbdc$0$2449$65785112@news.neostrada.pl>
    <4d96e892$1@news.home.net.pl>
    <1...@4...com>
    <4d96f2c9$1@news.home.net.pl>
    <6...@4...com>
    <4d9733f4$1@news.home.net.pl>

    On Sat, 02 Apr 2011 16:34:25 +0200, Shrek wrote:

    >Rozumiem, że ty jeżdzisz tirem i wiesz, że jest 4:20 :P

    Ale google maps liczy dla tira ?
    Czy liczy 5:42 dla osobowki, a w praktyce .. od 2:45 do 6:45 :-)

    >Ale mówimy o dowożeniu tirem ładunków do sklepów, firm i marketów. One
    >nie są przy parkingach na autostradach.

    Spojrz na Bielany Wroclawskie :-)

    >Więc mówimy o średniej w Polsce.

    No tak, tylko jak ja wyciagnac - czy moze byc srednia dla tras
    Ww-Klodzko, Ww-Walbrzych, Ww-JG, Ww-Legnica, Ww-Poznan, Ww-Piotrkow,
    Ww-Opole ? :-)

    >Jedna trasa owszem będzie autostradą i ekspresówką, ale ogólnie
    >autostrad mamy mało.

    Na innych tez sa roznice, czesto zalezne od godziny.

    >70 w Polsce to nie wstyd.

    No ale bylo 68 :-(. 75 bym sie nie wstydzil :-)

    >Wziąłeś pod uwagę lokalne ograniczenia, i czas rozpędzania się do
    >zadanej prędkości? Jak to wogóle liczyłeś?

    wzialem log z gps, mam tam co kilkanascie sekund zapisana odleglosc
    odcinka, czas i predkosc, po czym tam gdzie predkosc byla wyzsza niz
    zadana policzylem sobie czas ktory by wyszedl przy zadanej.

    tir faktycznie moglby byc jeszcze nieco wolniejszy, bo rozpedza sie
    wolniej .. a moze do 80 nie az tak wolno ..

    >Wiem, ale przy Vmax 90 naprawdę ciężko uzyskać Vśr 60. Sam widzisz po
    >twojej symulacji, że się da - bez wahadełek, remontów i tylko od tablicy
    >do tablicy.

    Ale to jedna z wolniejszych tras sie okazala - osobowym, nie wahajac
    sie przekroczyc 120, a wyszlo tylko 62. Tablica-tablica i bez
    wahadelek bylibysmy szybsi obaj.

    >A nie jest tak, że TIRy jeżdżą tylko po krajówkach, a i te
    >krajówki często przez centa miast przebiegają.

    Tych obwodnic powoli przybywa.

    >>> zabudowany. Jakby przestrzegały ograniczeń, to nawet PKP by je
    >Wałbrzyski zakład infrastruktury nie jest miarodajny;)

    To co - byly zabor rosyjski ma byc miarodajny ? :-)
    Czy jedna prestizowa linia ?

    J.