  • Date: Sat, 02 Apr 2011 17:33:58 +0200
    From: Shrek <lskorupka@wirtualna>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re:
    <in48dn$cl0$1@news.onet.pl> <y...@l...institute.com>
    <in4aka$nmo$1@news.onet.pl> <1...@l...institute.com>
    <4d95b923$1@news.home.net.pl>
    <4d95bbdc$0$2449$65785112@news.neostrada.pl>
    <4d96e892$1@news.home.net.pl>
    <1...@4...com>
    <4d96f2c9$1@news.home.net.pl>
    <6...@4...com>
    <4d9733f4$1@news.home.net.pl>
    <6...@4...com>

    W dniu 2011-04-02 17:11, J.F. pisze:

    > Ale google maps liczy dla tira ?

    Nie, dla osobówki. Ale z tego, ze to osobówki wyprzedzają TIRy a nie na
    odwrót, wynika, że TIRy mają mniejszą średnią.

    > Czy liczy 5:42 dla osobowki, a w praktyce .. od 2:45 do 6:45 :-)

    Taa. jasne 130 średnia;)

    > Spojrz na Bielany Wroclawskie :-)

    Spójrz na mapę drogową Polski - dużo ty autostrad widzisz?

    > No tak, tylko jak ja wyciagnac - czy moze byc srednia dla tras
    > Ww-Klodzko, Ww-Walbrzych, Ww-JG, Ww-Legnica, Ww-Poznan, Ww-Piotrkow,
    > Ww-Opole ? :-)

    Średnia to średnia. Choć właściwie lepiej by było wziąć medianę. Dałoby
    się policzyć jakby mieć dostęp do danych.

    > No ale bylo 68 :-(. 75 bym sie nie wstydzil :-)

    A co za różnica? kilka minut?

    >>> 120 4:19:36 62.6
    >>> 110 4:20:53 62.3
    >>> 100 4:23:48 61.6
    >>> 90 4:29:28 60.3
    >>> 80 4:38:53 58.3

    > wzialem log z gps, mam tam co kilkanascie sekund zapisana odleglosc
    > odcinka, czas i predkosc, po czym tam gdzie predkosc byla wyzsza niz
    > zadana policzylem sobie czas ktory by wyszedl przy zadanej.

    Sprytne.

    > tir faktycznie moglby byc jeszcze nieco wolniejszy, bo rozpedza sie
    > wolniej .. a moze do 80 nie az tak wolno ..

    Ładowny - wolno;)

    > Ale to jedna z wolniejszych tras sie okazala - osobowym, nie wahajac
    > sie przekroczyc 120, a wyszlo tylko 62. Tablica-tablica i bez
    > wahadelek bylibysmy szybsi obaj.

    Gdyby babcia miała wąsy...

    > Tych obwodnic powoli przybywa.

    Dobrych torów też. Bez znaczenia dla aktualnego porównania.

    > To co - byly zabor rosyjski ma byc miarodajny ? :-)
    > Czy jedna prestizowa linia ?

    Bo ja wiem? Może Wrocław - reszta kraju. Na pewno nie Wałbrzych. To tak
    jakby sugerować, że Borne Sulinowao jest reprezentywne dla Polski.

    Shrek.