    Date: Tue, 18 Feb 2014 13:01:07 +0100
    From: mwwilk <h...@1...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: 100 Mbit karty LAN w nowych laptopach

    W dniu 2014-02-18 12:45, Poldek pisze:

    > Czyli można wymieniać kary WiFi w tabletach, smartfonach?

    Może nie tyle co wymienić co podłączyć kartę WiFi, a nawet LAN pod
    gniazdo micro USB (np. tablety z Androidem w dużej mierze dobrze
    współpracują z kartami LAN USB. Z wymienianiem kart WiFi nie mam
    doświadczenia, bo nie było jeszcze sensu tym się zajmować). Pomijając
    fakt, że większość użyszkodników sieci WiFi nie ma nawet pojęcia na
    jakiej częstotliwości faktycznie pracują. Przeciętny użytkownik nawet
    jeśli wie, że WiFi to 2,4GHz to raczej wątpliwe aby zdawał sobie sprawę
    z istnienia czegoś takiego jak sieć WiFi 5GHz. Kowalski idzie do sklepu,
    kupuje router 150Mbps, podłącza i tyle., a później cokolwiek by się nie
    działo to jest to wina "producenta routera". ;)

    mwwilk